کد خبر: 10470
A

پرواز تیم ملی با ٢٥ بازیکن به امارات

کاروان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به همراه ٢٥ بازیکن ساعت ١٠:٥٥ دقیقه عازم دوبی می‌شود.

پرواز تیم ملی با ٢٥ بازیکن به امارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای پیگیری تمرینات خود پس از حدود دو ماه تعطیلی اردوی هشت روزه‌ای را در امارات برگزار خواهد کرد که به همین منظور امروز ساعت ١٠:٥٥ دقیقه عازم دوبی می‌شود.

 

محل اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش باشگاه ایرانیان دوبی است که پیش‌تر هم میزبان تیم‌های مختلف ایرانی از جمله تیم ملی بوده است. باشگاه ایرانیان جزو املاک دولت ایران محسوب می‌شود.

 

کادر فنی تیم‌ ‌ملی برای این اردو ابتدا ١٩ بازیکن را به صورت رسمی به تیم دعوت کرد و در ادامه هم ٤ بازیکن دیگر را به این فهرست اضافه کردند. همچنین مهدی ترابی و وریا غفوری دو بازیکن مصدوم استقلال و سایپا که پیش از این جزو حاضران همیشگی اردوهای تیم‌ ‌ملی بودند، برای ادامه مراحل درمانی خود تیم‌ ‌ملی را در دوبی همراهی می‌کنند.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال هم از حدود چند روز پیش برای بررسی شرایط محل اردویی تیمش در امارات در دوبی به سر می‌برد. گفته می‌شود او برای انجام هماهنگی‌ها با فدراسیون فوتبال امارات و حل مشکلات موجود و برگزاری بازی دوستانه با مراکش مذاکراتی را هم با مسئولان اماراتی انجام داده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر