کد خبر: 104726
A

عباس مقتدایی: غربی ها بازی بی حاصل در برجام به راه انداخته اند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اروپا و آمریکا به خوبی می دانند در بازی بی حاصلی که سالها است به راه انداخته اند، دیگر برگ برنده ندارند و باید به تعهدات برجامی خود عمل کنند.

عباس مقتدایی: غربی ها بازی بی حاصل در برجام به راه انداخته اند

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع ایران در برجام مشحص است و بارها این موضوع از سوی مقامات عالی رتبه کشورمان اعلام شده است، گفت: تحریم های که  از سوی آمریکا علیه ملت ایران اعمال شده به صورت یکجا باید برداشته شود اینکه گام به گام تحریم ها برداشته شود مورد قبول ایران نیست.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا به خوبی می دانند در بازی بی حاصلی که سالها است به راه انداخته اند، دیگر برگ برنده ندارند و باید به تعهدات برجامی خود عمل کنند، ادامه داد: غربی ها باید پاسخ دهند مگر تحریمی مانده که علیه ایران اسلامی اعمال نشده باشد؟ مگر فشار اقتصادی وجود دارد که به ایران وارد نکرده باشند؟.

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه ایران برعکس غربی ها برگ های برنده متعددی دارد، تصریح کرد: اروپایی ها در جریان برجام از ایران خواستنددر توافقنامه بماند و تضمین کردند مفاد آن را عملیاتی می کنند اما بدون آمریکا قدرت عملیاتی کردن حرفایشان را نداشتند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با بیان اینکه غربی ها باید در عمل ثابت کنند می توانند به تعهدات برجامی خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: بدون شک ایران با خویشتنداری و صبر راهبردی به موفقیت های عظیمی دست یافته لذا هر گونه سهل انگاری و بی توجهی موجب می شود ایران در مورد مراوداتش بازنگری جدی کند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر