کد خبر: 104750
A

علیرضا بیگی: «احمدی نژاد» همه شاخص هایی که رهبری فرمودند را دارد

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: اوصافی که مقام معظم رهبری، برای رئیس جمهور آینده ملت ایران برشمردند، در کدامیک از این افرادی که خودشان را امروز دارند برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آماده می کنند، متجلی است، به جز آقای دکتر احمدی نژاد؟ رهبر انقلاب شاخص هایی را می فرمایند و قضاوت به عهده ملت ایران است. ملت ایران این شاخص ها را فقط در دکتر احمدی نژاد متجلی می بینند ولاغیر.

علیرضا بیگی: «احمدی نژاد» همه شاخص هایی که رهبری فرمودند را دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها در مجلس یازدهم در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آذربایجان شرقی با محمود احمدی نژاد گفت: مخالفان آقای احمدی نژاد در این دوره 8 ساله، هر چه توانستند به سمت آقای دکتر احمدی نژاد تیر زدند ولی اگر ریگی به کفش امین ملت ایران بود، آنها به هیچ عنوان رحم نمی کردند.

وی اضافه کرد: اوصافی که مقام معظم رهبری، برای رئیس جمهور آینده ملت ایران برشمردند، در کدامیک از این افرادی که خودشان را امروز دارند برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آماده می کنند، متجلی است، به جز آقای دکتر احمدی نژاد؟ رهبر انقلاب شاخص هایی را می فرمایند و قضاوت به عهده ملت ایران است. ملت ایران این شاخص ها را فقط در دکتر احمدی نژاد متجلی می بینند ولاغیر.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر