کد خبر: 104778
A

علیرضابیگی: نمایندگان معتقدند که توافق نامه ایران و چین هر چه سریع‌تر باید به مجلس بیاید

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس مجلس عنوان کرد که ما باید در برجام از حالت انفعال خارج شویم و برخورد انفعالی را در این توافق نامه به برخورد فعال تبدیل کنیم و باید در این زمینه تولید قدرت کرد.

علیرضابیگی: نمایندگان معتقدند که توافق نامه ایران و چین هر چه سریع‌تر باید به مجلس بیاید

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه مسائل مختلف از جمله موضوع برجام و همچنین توافق ایران و چین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد توافق ایران و چین این موضوع مورد بحث قرار گرفت که پس از طی مراحل کاری این توافق نامه در قوه مجریه برای تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق قانون اساسی هر توافق نامه تعهدآور مستلزم تصویب مجلس شورای اسلامی است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای قالیباف در رابطه با توافق ایران و  چین عنوان کرد که در شرایطی که آمریکا تمام فشارهایی را که می‌توانسته به ایران وارد کرده و دیگر بیشتر از این نمی‌توانند به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند، ارتقاء روابط بین المللی با قدرت جهانی چین فرصت جدیدی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان معتقد بودند توافق نامه ایران و چین هر چه سریع‌تر باید به مجلس بیاید و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با بحث برجام نیز رئیس مجلس عنوان کرد که ما باید در برجام از حالت انفعال خارج شویم و برخورد انفعالی را در این توافق نامه به برخورد فعال تبدیل کنیم و باید در این زمینه تولید قدرت کرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر