کد خبر: 104785
A

کیهان: وزرای اقتصادی دولت چرا در «کلاب‌هاوس» از قیمت مرغ و لبنیات حرفی نمی زنند؟

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: چرا در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس هیچ خبری از وزرای اقتصادی دولت برای پاسخگویی درباره بازار مرغ و لبنیات و بازار خودرو و لوازم خانگی و...نیست؟!

کیهان: وزرای اقتصادی دولت چرا در «کلاب‌هاوس» از قیمت مرغ و لبنیات حرفی نمی زنند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان درباره حضور در نشست کمیسیون مشترک برجام در روز سه‌شنبه هفته جاری نوشت:

برخی دولتمردان در کنار رسانه‌های زنجیره‌ای علی‌رغم تجربه‌های متعدد و پرهزینه، همچنان کلید حل مشکلات را در وین جست‌وجو می‌کنند، این در حالی است که کلید حل مشکلات در پاستور است.

مردم در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند. همان‌طور که کارشناسان و صاحبنظران به دفعات تأکید کرده‌اند، مدیریت و تنظیم بازار اقلام مختلف از جمله بازار مرغ، به هیچ عنوان به تحریم‌ها و مذاکره ارتباطی ندارد.
مسئله مسکن، مدیریت بازار خودرو و بورس نیز همگی ریشه در مدیریت امور توسط دولت داشته و هیچ ارتباطی به مذاکره و نشست و برخاست با طرف آمریکایی و اروپایی ندارد.
کارشناسان تأکید دارند که 70 الی 80 درصد مشکلات ناشی از سوءمدیریت دستگاه‌های اجرایی است و تنها 20 الی 30 درصد مشکلات ناشی از تحریم است.
در ماه‌های گذشته آقای ظریف به دفعات با رسانه‌های همسو با دولت، از سایت‌های خبری دست چندم تا روزنامه‌های حق‌العمل‌کار و زنجیره‌ای مصاحبه کرده است. اما وی هیچگاه حاضر نشده که مقابل رسانه‌های منتقد دولت نشسته و به سؤالات انتقادی و کارشناسی پاسخگو باشد.  اخیرا نیز وزیر خارجه در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس حاضر شده و منتقدان را آماج حمله قرار داده است. یک سؤال؛ چرا برخی دولتمردان و رسانه‌های دولتی و زنجیره‌ای در زنگ حساب دولت صرفا به دنبال جنجال و هیاهو هستند؟! طبیعتاً اگر کارنامه‌ای قابل قبول برای عرضه به افکارعمومی آماده بود، این قبیل اقدامات از سوی رسانه‌های دولتی و مدعی اصلاحات صورت نمی‌گرفت.
چرا در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس هیچ خبری از وزرای اقتصادی دولت برای پاسخگویی درباره بازار مرغ و لبنیات و بازار خودرو و لوازم خانگی و...نیست؟!
تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، بی‌اعتمادی به دشمن، اهتمام در اجرای اقتصاد مقاومتی، اعتماد به استعدادهای عظیم جوانان و اتکا به توان داخلی است. در این میان رونق تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر