کد خبر: 104941
A

جزییات شهادت محیط بانان در زنجان/ یکی از قاتلان دستگیر شد

شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیطبانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط بانان ایثارگر به نام ‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، جان خود را از دست دادند.

جزییات شهادت محیط بانان در زنجان/ یکی از قاتلان دستگیر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط‌بانان زنجانی خبر داد و گفت: عوامل به شهادت رساندن دو محیط‌بان زنجانی از شکارچیان محلی هستند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی با بیان اینکه دو محیط بان زنجانی روز گذشته در درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسیدند، گفت: عوامل شهادت دو محیط بان زنجانی شناسایی شدند و در حال حاضر یکی از این افراد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر افراد ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه محیط بانان شهید شده آقایان مهدی مجلل و میکائیل هاشمی هستند، افزود: موضوع به صورت دقیق در دست بررسی آگاهی استان قرار دارد در خصوص جزئیات این حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

رحمتی افزود: عوامل به شهادت رساندن دو محیطبان زنجانی از شکارچیان محلی هستند.

گفتنی است، شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط‌بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط‌بانان ایثارگر به نام‌های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر