کد خبر: 104959
A

۵۱۵ نماد در بورس سقوط کرد + اسامی نمادهایی که افت کرد

امروز چهارمین روز سقوط بورس تهران در سال ۱۴۰۰ بود بدین ترتیب شاهد افت هزار و ۹۰۰واحدی شاخص کل رخ داد.

 ۵۱۵ نماد در بورس سقوط کرد + اسامی نمادهایی که افت کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۷ فروردین، شاخص کل بورس که روز کاری خود را با روندی مثبت آغاز کرده بود در نهایت با روندی منفی به کار خود پایان داد. شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز روندی منفی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۱ درصد نزول داشت و هزار و ۹۳۴ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۸۰۰ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش ۶۰۶ واحدی بر روی ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ ایستاد.

امروز چهار نماد از هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند مثبت بودند. این نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «کچاد»، «شستا»، «تاپیکو»، «شتران»، «فولاد»، «وغدیر» و «فایرا».

نماد‌های «برکت»، «شپنا»، «شستا»، «شتران»، «خودرو»، «فملی» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «بپیوند»، «شگویا»، «ذوب»، «آریا»، «بگیلان»، «وهور» و «صبا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۴۴ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۱۵ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز حدود ۲۷۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۳ واحد سقوط داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۹۱۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپیوند»، «شگویا»، «ذوب»، «آریا»، «بگیلان»، «وهور» و «صبا».

IMG_20210406_131923_604

 

IMG_20210406_131930_530

بورس+باز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر