کد خبر: 104961
A

پژمانفر: لوایح CFT و پالرمو مشروط تصویب شوند، دولت سوء استفاده می کند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مشروط تأیید شدن لوایح CFT و پالرمو قطعاً زمینه سوء استفاده دولت را فراهم می‌کند، گفت: در این لحظات خطیر و حساس مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه انقلابی و قانونی خود را به درستی انجام دهند.

پژمانفر: لوایح CFT و پالرمو مشروط تصویب شوند، دولت سوء استفاده می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ نصراله پژمان فر در صحن علنی امروز ۱۷ فروردین مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود گفت: با توجه به اینکه مقرر است فردا در مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح CFT و پالرمو تصمیم‌گیری شود، لازم دانستم نکاتی را یادآور شوم تا اعضای مجمع نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: بحث انتخابات ۱۴۰۰ یا اینکه بعضی از عزیزان مجمع تشیخص مصلحت نظام از مسئولیتی که به عهده آنها واگذار شده شانه خالی می کنند، نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه مشروط تأیید شدن این لوایح قطعاً زمینه سوء استفاده دولت را فراهم می‌کند، افزود: در این لحظات خطیر و حساس مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه انقلابی و قانونی خود را انجام دهند.

پژمانفر ادامه داد: متنی درباره این موضوع نوشته و روی میز نمایندگان قرار گرفته است، لازم است نسبت به این موضوع حساسیت زیادی داشته باشیم تا کشور را دچار بحران نکنیم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر