کد خبر: 105052
A
دیده بان ایران:

معاون هماهنگ کننده سابق سپاه و دستیار کنونی محمدباقر قالیباف خلع درجه شد؟

خبرهای رسیده حاکی از این است که پس انتصاب سردار آبرومند به عنوان دستیار رئیس مجلس یازدهم توسط محمدباقر قالیباف، یک دستگاه امنیتی استعلام او را منفی اعلام کرده بود.

معاون هماهنگ کننده سابق سپاه و دستیار کنونی محمدباقر قالیباف خلع درجه شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال انتشار حکم نهایی دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به تخلفات هلدینگ یاس که افرادی همچون «عیسی شریفی»، «محمود سیف»، «محمود خاکپور» و «مسعود مهردادی» در آن نقش داشتند. برخی شنیده ها حاکی از این است که سردار جمال‌الدین آبرومند اخیراً خلع درجه شده است.

پیشتر گفته شده بود که «محمود سیف» یا همان محسن سجادی نیا و سردار مهردادی به ترتیب متهم ردیف اول و چهارم پرونده فساد موسوم به هلدینگ یاس توسط سردار آبرومند به نفرات اصلی این هلدینگ تبدیل شده و در قالب شرکت «رسا تجارت مبین» و ۱۴۰ شرکت دیگر توانستند بخش زیادی از گردش مالی یاس را در اختیار بگیرند. 

همچنین خبرهای رسیده حاکی از این است که پس انتصاب سردار آبرومند به عنوان دستیار رئیس مجلس یازدهم توسط محمدباقر قالیباف، یک دستگاه امنیتی استعلام او را منفی اعلام کرده بود.

عیسی شریفی معاون و قائم مقام شهرداری تهران در دوران «محمدباقر قالیباف» یکی دیگر از نزدیکان رئیس مجلس یازدهم ونامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است که در سال ۱۳۹۶ به اتهام فساد در پرونده «هلدینگ مالی یاس» بازداشت شد و اسفند ماه گذشته به ۲۰ سال حبس تعزیری- جزای نقدی و استرداد وجوه تحصیلی محکوم شد.

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر