کد خبر: 105055
A

احمد زیدآبادی: با تعریف علی مطهری از انسان سالم، قاعدتاً «فتحعلی شاه قاجار» یکی از سالم ترین شخصیت های تاریخ ماست

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: آقای مطهری با این قبیل سخنان قصد جذب رأی کدام قشر اجتماعی را دارد؟ آنان که این قبیل حرف‌های او را می‌پسندند، مواضع سیاسی او را رد می‌کنند و کسانی هم که مواضع سیاسی او را تأیید می‌کنند این نوع سخنان را برنمی‌تابند!

احمد زیدآبادی: با تعریف علی مطهری از انسان سالم، قاعدتاً «فتحعلی شاه قاجار» یکی از سالم ترین شخصیت های تاریخ ماست

به گزارش دیده بان ایران؛ صحبت های شب گذشته علی مطهری در شبکه اجتماعی کلاب هاووس واکنش های بیاری را به دنبال داشت. احمد زیدآبادی تحلیلگر مسائل سیاسی در همین رابطه در کانال تلگرامی خودش نوشت: با تعریفی که علی مطهری از "انسان سالم به لحاظِ جنسی" در سخنان اخیر خود به دست داده است، قاعدتاً سالم‌ترین شخصیت‌های تاریخ ایران را باید شاه سلطان حسین صفوی و فتحعلی شاه قاجار و امثال آنان در اقشار و طبقات دیگر دانست!

آقای مطهری با این قبیل سخنان قصد جذب رأی کدام قشر اجتماعی را دارد؟ آنان که این قبیل حرف‌های او را می‌پسندند، مواضع سیاسی او را رد می‌کنند و کسانی هم که مواضع سیاسی او  را تأیید می‌کنند این نوع سخنان را برنمی‌تابند!

گفتنی است فتحعلی شاه به مدت ۳۷سال بر ایران حکومت کرد. وی دومین شاه از دودمان قاجار که از سال ۱۱۷۶ به مدت ۳۶ سال و ۹ ماه بر ایران فرمانروایی کرد. در طول این مدت او ۱۵۸ بار ازدواج کرد و بدین ترتیب صاحب ۲۶۰ فرزند و پدر بزرگ ۷۸۶ نوه شد. او رکورد دار زاد و ولد در تاریخ تمام حاکمان جهان است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر