کد خبر: 105205
A

سردار سعید محمد با «سعید جلیلی و قاضی زاده هاشمی» ائتلاف می کند؟

کمپین حمایت از دکتر، سردار سعید محمد با اعلام نامزدی ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مخالفت کرد و نوشت: نباید وارد ساختاری بشویم که از حضور دولت جوان، مومن جلوگیری کند.

سردار سعید محمد با «سعید جلیلی و قاضی زاده هاشمی» ائتلاف می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با فاصله گرفتن سعید محمد از نامزدهای مطرح جریان اصولگرایی نظیر محمدباقر قالیباف و سایر نامزدهای نظامی از جمله سردار محسن رضایی، شنیده ها حاکی از این است که طی روزهای گذشته احتمال ائتلافِ سردار محمد با سعید جلیلی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی قوت گرفته است.

گفتنی است گروه تلگرامی موسوم به کمپین حمایت از دکتر سعید محمد در همین ارتباط و ضمن مخالفت با اعلام نامزدی ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: "کسانی به دنبال ایجاد شرایط خاص، حساس و اضطرار برای حرکت جناب آیت‌الله رئیسی و حضورشان در انتخابات۱۴۰۰ هستند و فکر می‌کنند جریانات درون گفتمان انقلاب اسلامی  مثل آقای محمد و جلیلی با آقای رئیسی ائتلاف خواهند کرد و پیروز میدان خواهند بود. اما به این مهم توجه نمی‌کنند که آقای رئیسی امروز بر مسند ساختار قضایی هستند و بعد از ۲سال از حضورشان در این جایگاه طعم عدالت و قسط احساس می‌شود. ما نباید وارد ساختاری بشویم که از حضور دولت جوان، مومن جلوگیری کند."

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر