کد خبر: 105261
A

این چهار کشور ال کلاسیکوی امشب را پخش نمی کنند

لالیگا به داغ ترین بخش خود رسیده است. کل فوتبالدوستان امشب برای تماشای ال کلاسیکو هیجان زده هستند چرا که رئال مادرید و بارسلونا یک دوئل سرنوشت ساز را در ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهند کرد.

این چهار کشور ال کلاسیکوی امشب را پخش نمی کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ تقریبا در کل دنیا همه چشم ها به بازی بازیکنان زیدان و کومان دوخته خواهد شد چرا که مادریدی ها و کاتالان ها برای این که در لالیگا شانس داشته باشند، باید امشب برنده شوند هر چند که در برخی از کشورها خبری از پخش زنده بازی نخواهد بود. پاپوا گینه نو، مالت، مغولستان و کره شمالی تنها کشورهای دنیا هستند که ال کلاسیکوی امشب را برای مردمشان پخش تلویزیونی نخواهند کرد.

این در حالیست که لالیگا در کشورهای مختلف برای بازی امشب به صورت نمادین پرچم بازی را نصب کرده است. شیوع کرونا باعث شده است تا بر خلاف برنامه لالیگا برای سالهای گذشته خبری از  تعیین محلی برای پخش بازیها به صورت گروهی برای هواداران نباشد اما در کشورهایی نظیر مصر، مراکش، آنگولا، نیکاراگوئه، برزیل، اندونزی، بولیوی، ترکیه، مالزی، اکوادور ، ژاپن، تایلند، دانمارک، آمریکا و کانادا پرچمی برای ادای احترام به این بازی تاریخی و حساس نصب شود. رئال مادرید در حال حاضر سه امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد و بارسلونا فقط یک امتیاز.

منبع: فوتبالی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر