کد خبر: 105432
A

سعید نمکی: هنوز مقدار قابل توجهی از یک میلیاردی که رهبری فرمودند را نگرفته ایم

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت مبارزه با کرونا در طول ۱۴ ماه گذشته و با بیان اینکه در شرایط تحریم ها با دست بسته اما با چشمان باز در اقیانوس پربلا شنا کردیم، در عین حال درباره موج چهارم بیماری در کشور گفت: در این مملکت اتفاقی افتاد که اگر دقت می‌شد و اگر نگاه کارشناسی خریدار داشت، ما در طوفانی به نام موج چهارم کرونای موتاسیون یافته نمی‌افتادیم.

سعید نمکی: هنوز مقدار قابل توجهی از یک میلیاردی که رهبری فرمودند را نگرفته ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید نمکی در شصت و چهارمین کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در پیک قبلی بیماری کرونا با همراهی همه مردم و مسئولان مدیریت موفق کرونا در کشور آسیب‌دیده از تحریم‌ها خلق شد که این خیلی متفاوت از کشورهای برخوردار است. در آمریکا تا شش ماه قبل فقط ۱۱ میلیارد دلار برای مدیریت کرونا در حوزه سلامت خرج شده و در انگلیس ۲۲ میلیارد پوند. در حالی که ما هنوز مقدار قابل توجهی از یک میلیاردی که مقام معظم رهبری فرمودند را نگرفته ایم.

وی افزود: ما دوره‌ای را به شدت خوب اداره کردیم؛ به زیبایی و با وسواس و با پیش‌بینی‌های درست و با یک اتاق کارشناسی بسیار سنجیده. من ۱۴ ماه است که به یاد ندارم شبی را یک ساعت پیوسته خوابیده باشم و به یاد ندارم که یکی از معاونان و همکارانم یا یک رییس دانشگاه یک روز مرخصی داشته باشند یا یک روز با خانواده‌هایشان یک نهار خورده باشند. این یعنی ۱۴ ماه پیاپی کار را رصد کردن و نفس‌گیر کار کردن، اما متاسفانه برخی بی‌مهری‌هایی این عزیزان را کسل‌تر و خسته‌تر کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر