کد خبر: 105557
A

افشای تصاویر Galaxy A82 سامسونگ

پس از یک سال وقفه، سامسونگ در شرف احیای سری Galaxy A80 خود با تلفن هوشمند جدیدی با نام Galaxy A82 است. اولین سری Galaxy A80 یکی از جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ از زمان معرفی سری Galaxy A بود و به همین دلیل سامسونگ قصد دارد با توجه به عملکرد مناسب این سری، روند تولید آن را ادامه دهد

افشای تصاویر  Galaxy A82 سامسونگ

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گوشی Galaxy A80 یکی از جالب‌ترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ از زمان معرفی سری Galaxy A به شمار می‌رفت که موفقیت قابل قبولی در بازار تلفن‌های همراه، از خود نشان داد. این گوشی با یک نمایشگر بدون حاشیه همراه بود و سامسونگ آن را به یک دوربین چرخان مجهز کرده است که می‌تواند به عنوان دوربین عقب یا جلو استفاده شود. متأسفانه، چنین طرح‌هایی همچون استفاده از مکانیزم‌های دوربین پاپ آپ یا کشویی، در حال کنارگذاشته شدن به نفع طرح‌های قدیمی دوربین درون سوراخ است و گلکسی A82 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، چراکه عکس‌های افشا شده گوشی، آن را با یک صفحه سوراخ دار و طراحی سنتی نشان می‌دهد.

با توجه به اطلاعات درز کرده اخیر، گویا قرار است Galaxy A82 با نام ادعایی Quantum2 در برخی بازار‌ها عرضه شود. در حین همین اخبار منتشر شده بود که روز دوشنبه 12 آوریل (23 فروردین) عکس‌هایی به صورت زنده از پلت فرم چینی Weibo منتشر شد که شایعات قبلی درمورد طراحی گوشی را تأیید کرده است.

به گزارش دیده بان ایران، همانطور که پیش از این گفته شده بود، صفحه نمایش تلفن دارای یک سوراخ هم تراز برای دوربین جلو است، در حالی که در پشت گوشی یک کادر مستطیل شکل برجسته، سه دوربین را به صورت عمودی در خود جای داده است.

افشای تصاویر واقعی گوشی سامسونگ Galaxy A82
مشخصات ادعایی گوشی سامسونگ Galaxy A82

حالا که خبری از طراحی پیشرفته یا ابتکاری برای Galaxy A82 نیست، چه چیزی قرار است این گوشی هوشمند را به دستگاه جالبی برای مشتریان تبدیل کند؟ در نخستین قدم ما انتظار نداریم که این گوشی هوشمند ارزان باشد. با این وجود، هنوز ارزان‌تر از پرچمداران این شرکت با چیپ ست Qualcomm Snapdragon 860 خواهد بود. عکس‌های فاش شده همچنین یک صفحه نمایش منحنی 2.5D را نشان می‌دهد و ما تصور می‌کنیم این یک صفحه 6.7 اینچی Super AMOLED است.

به گزارش فرارو، آرایه دوربین سه گانه احتمالاً توسط یک دوربین 64 مگاپیکسلی هدایت می‌شود، اما درحال حاضر نمی‌توان این موضوع را تأیید کرد. همچنین دوربین اصلی دارای لرزشگیر نوری خواهد بود، اما در مورد حسگر‌های دیگر گوشی، هنوز اطلاعاتی در دست نداریم.

Galaxy A82 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است و با اینکه که اسکنری قابل مشاهده نیست، به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر وجود دارد. چیپست مقرون به صرفه این گوشی همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مانند سایر تلفن‌های هوشمند Galaxy A، از کارت‌های microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات انرژی می‌گیرد. با این حال، سامسونگ یک آداپتور 15 وات را به همراه گوشی ارائه می‌دهد. جالب اینجاست که تصویر بسته بندی منتشر شده حکایت از آن دارد که Galaxy Quantum2 شامل یک کیف و هدفون شفاف است. اما ما نمی‌دانیم که آیا این اقلام همراه فقط مربوط به یک منطقه خاص است یا تمام بسته بندی‌های استاندارد Galaxy A82 نیز این هدایا را دارند.

افشای تصاویر واقعی گوشی سامسونگ Galaxy A82
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر