کد خبر: 105653
A

هزینه ارسال هر پیامک چقدر است؟

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن‌همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۹/ ۸ تا حداکثر ۴/ ۲۷ تومان را شامل می‌شود.

هزینه ارسال هر پیامک چقدر است؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن‌همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۹/ ۸ تا حداکثر ۴/ ۲۷ تومان را شامل می‌شود.

هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ۹/ ۸ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲/ ۲۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۶/ ۱۰ تومان هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک انگلیسی نیز کاربران باید ۴/ ۲۶ تومان بپردازند. 

در اپراتور ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۹/ ۹ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲/ ۲۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۶/ ۱۱ تومان بوده و هر صفحه پیامک انگلیسی نیز برای کاربران ۴/ ۲۷ تومان هزینه خواهد داشت.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۸/ ۹ تومان به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان انگلیسی در این سیم‌کارت‌ها، ۹/ ۱۶ تومان هزینه دارد. همچنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۵/ ۱۱ تومان می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز ۲۳ تومان به ازای هر صفحه هزینه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر