کد خبر: 105930
A

سخنگوی جبهه اصلاحات: اگر کاندیدای ما ردصلاحیت شود، تکلیف‌مان روشن است

آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران، دقایقی قبل در کلاب هاوس گفت: اگر کاندیدایی برای جبهه اصلاحات باقی نماند، به نظر من تکلیف اصلاح‌طلبان تا حد زیادی روشن خواهد بود. وی افزود: وقتی یک جریان سیاسی با رویکرد مشارکت حداکثری وارد عرصه شده و کاندیداهای خود را روشن کرده، طبیعتاً اگر نتواند کاندیدا داشته باشد، تکلیف مشخص است

سخنگوی جبهه اصلاحات: اگر کاندیدای ما ردصلاحیت شود، تکلیف‌مان روشن است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عضو جبهه اصلاحات ایران در فضای مجازی سازوکار انتخاب کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاحات در این جبهه را تشریح کرد.

 آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران دقایقی قبل در یک نشست آنلاین  به تشریح سازوکار مدنظر این جبهه برای معرفی کاندیدهای مورد حمایت خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت.

منصوری در این نشست در پاسخ به سوالی درخصوص حمایت یا عدم حمایت از افراد، گفت: هرکدام از افرادی که بتوانند رای دو سوم از اعضای مجمع اصلاحات ایران را کسب کنند و تأیید صلاحیت شوند، کاندیدای جبهه اصلاحات خواهند بود.

وی ادامه داد: بعد از تایید نهایی نیز مرحله به مرحله نظرسنجی صورت خواهد گرفت و بر مبنای نظرسنجی‌ها جبهه اصلاحات تصمیم خواهد گرفت.

قائم مقام حزب اتحاد ملت در ادامه بیان داشت: اگر کاندیدایی برای جبهه اصلاحات باقی نماند، به نظر من تکلیف اصلاح‌طلبان تا حد زیادی روشن خواهد بود.

وی افزود: وقتی یک جریان سیاسی با رویکرد مشارکت حداکثری وارد عرصه شده و کاندیداهای خود را روشن کرده، طبیعتاً اگر نتواند کاندیدا داشته باشد، تکلیف مشخص است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر