کد خبر: 105945
A
سردار خورشیدی خبر داد:

ارتباط مشایی با ابراهیم رئیسی فراتر از دوستی عادی است/ او دیگر به زندان برنمی گردد

سردار احمد خورشیدی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد به دنبال انتشار گفت وگوی مهران عبدالله پور وکیل بهاری ها، گفت: «حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی روند عفوشان در دوره ریاست ابراهیم رییسی در قوه قضاییه طی شده و دیگر به زندان برنمی‌گردند. این را هم بگویم ارتباط آقای مشایی با آقای رییسی یک ارتباطی فراتر از دوستی عادی است.»

ارتباط مشایی با ابراهیم رئیسی فراتر از دوستی عادی است/ او دیگر به زندان برنمی گردد

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار احمد خورشیدی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد به دنبال انتشار گفت وگوی مهران عبدالله پور وکیل بهاری ها، به انصاف نیوز گفت: «حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی روند عفوشان در دوره ریاست ابراهیم رییسی در قوه قضاییه طی شده و دیگر به زندان برنمی‌گردند. این را هم بگویم ارتباط آقای مشایی با آقای رییسی یک ارتباطی فراتر از دوستی عادی است.»

گفتنی است روز شنبه، مهران عبدالله پور وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در همین رابطه به مدارا گفته بود: آقای بقایی به دلیل عوارض جسمی و عصبی متعدد با نظر کمیسیون پزشکی قانونی اساسا امکان تحمل زندان را نداشته و جهت معالجه در بیرون از زندان هستند و در حال حاضر نیز در بیمارستان مهرگان بستری و تحت درمان هستند. مشایی هم با مرخصی استعلاجی در خارج از زندان است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر