کد خبر: 105964
A

عضو هیات رئیسه مجلس: طرح استیضاح سعید نمکی دروغ است

صبح امروز خبرگزاری تسنیم در همین رابطه نوشت: روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.

عضو هیات رئیسه مجلس: طرح استیضاح سعید نمکی دروغ است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی کریمی فیروزجائی، عضو هیات رئیسه مجلس ایران دریافت طرح استیضاح سعید نمکی، وزیر بهداشت را تکذیب کرد.

 فیروزجائی به خبرگزاری خانه ملت گفته است: "برخی شایعات مبنی بر این که طرح استیضاح وزیر بهداشت تحویل هیئت رئیسه شده صحت ندارد و چنین طرحی دریافت نشده است".

 وی همچنین اضافه کرده است که "نباید اجازه داد برخی شایعات و فضاسازی‌ها درمسیر وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا اختلال ایجاد کند".

گفتنی است صبح امروز خبرگزاری تسنیم در همین رابطه نوشت: روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.

این طرح که  از سوی جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام تدوین و در حال امضا گرفتن از نمایندگان است دارای محورهای در مورد شیوع موج چهارم کرونا و افزایش فوتی‌ها، عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور، است.

لازم به ذکر است، طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اخیرا در سه محور و با امضای بیش از 50 نماینده مجلس تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس  شده است.

 عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور از جمله محورهای تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر