کد خبر: 106141
A

کارگردان مستند"پایان بازی" عضو جبهه پایداری بود

از حسن حاج‌کرمی‌خوزانی به عنوان تهیه‌کننده مستند ۲۰ دقیقه‌ای «فروشنده» یا «پایان بازی» نام برده شده که گفته می‌شود به جریان پایداری و طیف تندروی اصولگرا نزدیک است.

کارگردان مستند"پایان بازی" عضو جبهه پایداری بود

به گزارش دیده بان ایران؛  مستند"پایان بازی" که علیه ظریف و مذاکرات برجام در وین ساخته شده است. از حسن حاج‌کرمی‌خوزانی به عنوان تهیه‌کننده مستند ۲۰ دقیقه‌ای «فروشنده» یا «پایان بازی» نام برده شده که گفته می‌شود به جریان پایداری و طیف تندروی اصولگرا نزدیک است.

همچنین کارگردان و دیگر تهیه‌کننده این مستند نیز محسن مقصودلو است که خود را فعال رسانه‌ای- فرهنگی معرفی می‌کند و پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه «ثریا» را نیز برعهده داشته است.

البته سیاهه اعمال صداوسیما در حمله به دولت محدود به این مستند نمی‌شود و پُر است از بخش‌های خبری و نمایشی و مستند در حمله به هر اقدام دولت. اخیرا سریال «گاندو» مورد اعتراض بسیاری به خصوص دولتی‌ها قرار گرفت و پخش آن تا پس از انتخابات متوقف شد. فارغ از رویکرد صداوسیما نسبت به دولت مدیریت چند سال اخیر شبکه سوم سیما و حذف پرمخاطب‌ترین برنامه این شبکه یعنی «90» حرف و حدیث‌های بسیاری ایجاد کرده که هیچ‌کس نسبت به آن پاسخگو نیست.

 

منبع: اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر