کد خبر: 106204
A

داوری: احمدی نژاد از محل اختلاس پول های سپاه قدس؛ در تنکابن زمین خریده است

عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد مدتی است که علیه وی موضع گیری می کند. داوری در چرخشی عجیب در موضع گیری اخیر خود به موضوع اختلاس های رئیس جمهور سابق در سال های دولتش پرداخته و درباره اختلاس ۳/۷ میلیون یورویی سپاه قدس ادعاهایی را مطرح کرده است. معلوم نیست چرا مشاور سابق بعد از بیش از ۱۰ سال اکنون به افشاگری روی آورده؛ این طور که داوری می گوید موضوع اختلاس با رقم ۳/۷ میلیون یورو در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد رخ داده؛ چرا در آن تاریخ نهادهای نظارتی، امنیتی و... با او برخورد نکردند؟! آیا طرح این ادعا در تقابل با حرف های احمدی نژاد درباره خرید جزیره توسط برخی مسئولان ارتباط دارد یا خیر؟!

داوری: احمدی نژاد از محل اختلاس پول های سپاه قدس؛ در تنکابن زمین خریده است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد مدتی است که علیه وی موضع گیری می کند. داوری در چرخشی عجیب در موضع گیری اخیر خود به موضوع اختلاس های رئیس جمهور سابق در سال های دولتش پرداخته و درباره  اختلاس ۳/۷ میلیون یورویی سپاه قدس ادعاهایی را مطرح کرده است. 

معلوم نیست چرا مشاور سابق بعد از بیش از ۱۰ سال اکنون به افشاگری روی آورده؛ این طور که داوری می گوید موضوع اختلاس با رقم  ۳/۷ میلیون یورو در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد رخ داده؛ چرا در آن تاریخ نهادهای نظارتی، امنیتی و... با او برخورد نکردند

 آیا طرح این ادعا در تقابل  با حرف های احمدی نژاد درباره خرید جزیره توسط برخی مسئولان ارتباط دارد یا خیر؟! 

 

عبدالرضا داوری، در واکنش به اظهارات امروز احمدی‌نژاد در اردبیل گفته است:احمدی‌نژاد یادش رفته که در پایان دولتش، با همدستی بقایی و از محل اختلاس ارزهای ۳/۷ میلیون یورویی نیروی قدس سپاه، ۶۲۰۰۰ متر مربع زمین در تنکابن خرید و برای مصارف شخصی و گروهی؛ به نام «مجتبی سروش پور» مدیرکل تشریفات دفترش زد.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر