کد خبر: 106262
A

شیوع کرونای تونسی

فوزی مهدی وزیر بهداشت تونس ۲۳ آوریل کشف یک سویه جدید ویروس کرونا را تایید کرد که نه برزیلی، نه آفریقای جنوبی نه انگلیسی است. دکتر امین فوری سلیم پزشک متخصص در گفتگوی رادیویی در مورد خطرات احتمالی سویه جدید گفت پاسخ این پرسش فقط پس از مشاهده بیماران آلوده و وضعیت همه گیری در استان مانوبا می‌تواند داده شود. تاکنون ویروس جهش یافته در هفت شهروند شناسایی شده است.

شیوع کرونای تونسی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک پزشک تونسی اعلام کرد برای ارزیابی خطر احتمالی سویه جدیدی از کرونا، معاینات مستمر بیماران، که در حال حاضر هفت نفر هستند، ضروری است.

فوزی مهدی وزیر بهداشت تونس ۲۳ آوریل کشف یک سویه جدید ویروس کرونا را تایید کرد که نه برزیلی، نه آفریقای جنوبی نه انگلیسی است.

دکتر امین فوری سلیم در گفتگوی رادیویی در مورد خطرات احتمالی سویه جدید گفت پاسخ این پرسش فقط پس از مشاهده بیماران آلوده و وضعیت همه گیری در استان مانوبا می‌تواند داده شود. تاکنون ویروس جهش یافته در هفت شهروند شناسایی شده است.

بر اساس اطلاعات رسمی وزارت بهداشت تونس، از زمان شروع شیوع همه گیری کرونا در تونس، ۲۹۴ هزار و ۱۳۸ مورد ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است. همچنین این ویروس بیش از ۱۰ هزار قربانی در تونس داشته است.

پویش واکسیناسیون در تونس از اواسط مارس آغاز شد. این کشور واکسن‌های اسپوتنیک وی، فایزر – بیوان تک، آسترازنکا و سینوفارم را دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر