کد خبر: 106277
A

حمایت یک سایت امنیتی از «سعید نمکی»/ هجمه‌ها علیه وزیر بهداشت از وین هدایت می‌شود

مشرق نیوز نوشت: نمکی ازجمله مقاماتی دولتی بوده که سعی کرده منافع ملت ایران را بر منافع جناحی دولت ارجحیت ندهد.

حمایت یک سایت امنیتی از «سعید نمکی»/ هجمه‌ها علیه وزیر بهداشت از وین هدایت می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت تحلیلی مشرق نیوز با انتشار مطلبی درباره مذاکرات وین و عملکرد کرونا سعید نمکی در وزارت بهداشت نوشت: 

هرچند نمی‌توان از بی‌تدبیری تعمدانه در سفرهای نوروزی به‌صورت قطع سخن به میان آورد اما نتایج حاصل‌شده از این بی‌تدبیری دولت، این فضا را مهیا کرده که با خریداری گسترده واکسن‌های خارجی به‌نوعی بخش زیادی از رنج سال‌های فشار حداکثری که بر شانه‌های ملت ایران وارد شده به فراموشی سپرده شود و جریان‌های رسانه‌ای داخلی حامی دولت به همراه جریان‌های رسانه‌ای خارجی به برجسته کردن این اقدام به ظاهر بشردوستانه آمریکا بپردازند. در این صورت در نگاه افکار عمومی و بدون آنکه بایدن امتیاز ویژه‌ای داده باشد، آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ تمایز جدی خواهد داشت. حال شاید هجمه‌های وسیع و شدید دولت علیه وزیر بهداشت بیشتر قابل‌درک باشد. دکتر نمکی به‌عنوان وزیری پرکار با کارنامه‌ای مناسب در مدیریت بحران کرونا با شرایط تحریم بین‌المللی امروز آماج حملات دولت قرار گرفته است؛ این در حالی است که کمتر کسی است که التماس‌ها و قسم‌های او را برای کنترل سفرهای نوروزی از خاطر برده باشد.

در روزهای پیش روحانی با تأکید بر خرید واکسن خارجی عنوان کرده بود: «ما باید انواع واکسن‌هایی که می‌توان به کشور وارد کرد را به کشور وارد کنیم و شرکت‌های خصوصی در این زمینه تلاش کنند؛ ‌ چراکه ما نمی‌توانیم منتظر واکسن داخلی در تابستان امسال باشیم.» البته وزیر بهداشت در واکنش به سخنان چند روز قبل رئیس‌جمهور گفته بود: «در زمینه حرف غیر کارشناسی از محل مورد اعتماد کارشناسی مردم، اگر انتظار تک‌صدایی داریم، اشتباه است. من نمی‌توانم با سلامت مردم مصالحه کنم.

هجمه‌ها علیه وزیر بهداشت در حالی صورت می‌گیرد که او مانع از ورود واکسن‌های غیر معتبر غربی شده که حتی در اروپا هم نتوانسته اعتماد مردم را به دست آورد و مراحل تائید علمی را به‌صورت صحیح طی نکرده است. دکتر نمکی ازجمله مقاماتی دولتی بوده که سعی کرده منافع ملت ایران را بر منافع جناحی دولت ارجحیت ندهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر