کد خبر: 106314
A

از محافظ شهید فخری‌زاده چه خبر؟!

محسن فخری‌زاده مهابادی (۱ فروردین ۱۳۴۰ – ۷ آذر ۱۳۹۹) معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. او در حالیکه ریاست سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی را برعهده داشت، در ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

از محافظ شهید فخری‌زاده چه خبر؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ با گذشت بیش از چهار ماه از ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان هنوز هیچ اطلاعی از محافظ او "حامد اصغری" در رسانه ها منعکس داده نشده است.

گفتنی است در دقایق اولیه ترور شهید فخری زاده گفته می‌شد که حامد اصغری چهار گلوله خورده و به بیمارستان منتقل شده است. حتی در ساعات اولیه انتشار خبر ترور گفته شد که اصغری جان باخته  اما این خبر کمی بعدتر تکذیب شد و رسانه ها به نقل از برادر وی نوشتند که اصغری پس از عمل جراحی دوران نقاهتش را می‌گذراند ولی خبر خاصی درباره او منتشر نمی‌شود.

گفتنی است محسن فخری‌زاده مهابادی (۱ فروردین ۱۳۴۰ – ۷ آذر ۱۳۹۹) معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. او در حالیکه ریاست سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی را برعهده داشت، در ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

وی یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که یک بار نامش در فهرست ۵۰۰ نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریهٔ آمریکایی فارن پالیسی منتشر می‌شود، قید شده بود.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر