کد خبر: 106504
A

عضو جبهه پایداری: رفتار «تاجزاده» شبیه افراد عادی نیست/ رئیسی بیاید، بسیاری انصراف می‌دهند

غلامحسین رضوانی گفت: آمدن و یا نیامدن ابراهیم رئیسی او به عرصه انتخابات بستگی به شرایطی دارد.

عضو جبهه پایداری: رفتار «تاجزاده» شبیه افراد عادی نیست/ رئیسی بیاید، بسیاری انصراف می‌دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری سیزدهم گفت: همانطور که مشخص است آیت الله رئیسی مشتاقان بسیاری دارد و بسیاری از افراد، جریانات و احزاب اعلام کرده‌اند که اگر او نامزد انتخابات شود اجماع خوبی بر روی او صورت خواهد گرفت و بسیاری از نامزدها انصراف خواهند داد.

 

او ادامه داد: اینکه او واقعا به این عرصه پا خواهد گذاشت یا خیر نیاز به زمان دارد، برخی برخی صحبت‌ها را بیان کرده‌اند که از محتوای آن این گونه برداشت می‌شود که او به عرصه انتخابات پا نخواهد گذاشت، اما طبیعتا آمدن و یا نیامدن او به عرصه انتخابات بستگی به شرایطی دارد که به تدریج ایجاد و کامل می‌شود؛ اما معتقدم که حتی با فرض اجماع بر روی یک نامزد بهتر است که از جریان انقلاب افرادی برای حمایت از نامزد اصلح هم نامزد شوند، در انتخابات فرصت رقابت فراهم می‌شود و مسلما دیگران به صورت مجموعه‌ای هماهنگ شرکت می‌کنند و این طبیعی است که نیروهای انقلاب هم به صورت یک مجموعه هدفمند برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و تضعیف گفتمان غرب وارد صحنه شوند، اما نه به گونه‌ای که باعث تشتت آرا در جبهه انقلاب شوند.

 

رضوانی درباره وضعیت جریان اصلاح طلب برای انتخابات آینده هم گفت: من از روزی که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه شد صحبت‌هایش را دنبال کردم و باید بگویم که او از همان ابتدا هدفش نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری بود و از همین رو نیز معتقدم که او حتما کاندیدا خواهد شد و این موضوعی است که هر فردی که صحبت‌های او را دنبال کند متوجه این موضوع خواهد شد؛ اما اینکه چه تعداد از این افراد تایید صلاحیت خواهند شد موضوعی است که نیازمند زمان است.

 

عضو جبهه پایداری گفت: توصیه من به شورای نگهبان این است که حتما معیارهای خود را با استحکام دنبال کند و اصلا مسامحه‌ای در این زمینه نداشته باشد؛ چرا که اگر داشته باشند نه تنها مردم از آنها نخواهند گذشت؛ بلکه روز قیامت هم باید پاسخگو باشند.

 

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نامزدی مصطفی تاجزاده در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: تاجزاده احتمالا شوخی کرده است؛ زیرا افرادی مثل او در دورانی که مسئولیت هم داشت مجسمه رانت‌های تحصیلی، اقتصادی و مواردی از این قبیل بوده و جزو محکومان امنیتی هم محسوب می‌شود. حالا ممکن است که منظورش از شرکت در انتخابات بی اهمیت کردن فضای انتخاباتی باشد یا اینکه دوست دارد خودش را مطرح کند یا اینکه به آن گفته شده است که این نقش را بازی کند. واقعیت این است که رفتار او شبیه به افراد عادی نیست و ممکن است از جایی به او دیکته شده باشد.

منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر