کد خبر: 106557
A

نماینده مجلس: مردم فوج فوج از انتخابات استقبال می کنند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فضای جامعه وارد شور و شوق و جنب و جوش انتخاباتی شده است، تاکید کرد: استقبال مردم از انتخابات پرشور و حماسی خواهد بود.

نماینده مجلس: مردم فوج فوج از انتخابات استقبال می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید علی موسوی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: با چنین شرایطی که در سطح جامعه مشاهده می شود و با توجه به فعالیت کاندیداها و جنب و جوش انتخاباتی معتقدم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاباتی حماسی خواهد بود.

وی افزود: اصول گراها، اصلاح طلبان، دیگر جناح ها و همچنین خود مردم در جنب و جوش سیاسی و اجتماعی هستند، فعالیت ها، سخنرانی ها، اعلام برنامه ها و دعوت کردن از شخصیت ها همه نشان از این دارد که وارد شور و شوق انتخاباتی شدیم، بر همین اساس معتقدم استقبال از صندوق آراء پرشور خواهد بود و یک اتفاق حماسی خلق خواهد شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس عنوان کرد: شرایطی که امروز نظام اسلامی با وجود همه این مشکلات در منطقه ایجاد کرده و افتخاراتی که جبهه مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی کسب کرد تحسین برانگیز و بسیار حائز اهمیت است، این مدت شاهد بودیم رژیم صهیونیستی چگونه در مقابل جبهه مقاومت شکست خورد و نظام سلطه چگونه در سوریه و عراق از پا درامد و جبهه مقاومت به پیروزی رسید، آمریکا و ناتو در حال خروج از افغانستان هستند، یعنی فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خروج آمریکا از منطقه با تلاش جبهه مقاومت در حال تحقق است.

موسوی در پایان اضافه کرد: وقتی این پیروزی ها فرا رسید مردم فوج فوج از انتخابات استقبال می کنند و ان شاءالله یک مشارکت پرشور و حماسی را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر