کد خبر: 106582
A

دیگو مارادونا به قتل رسیده است؟

با توجه به گزارشی که اخیراً منتشر شده، ۷ پزشک و پرستار در رابطه با مرگ دیگو مارادونا تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

دیگو مارادونا به قتل رسیده است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد بنا بر  یک تحقیق پزشکی، که توسط کمیسیونی که مقامات قانونی آرژانتین برای بررسی مرگ مارادونا منتشر شده، نشان می‌دهد که می‌شد از مرگ این اسطوره فوتبال جلوگیری کرد.

در این گزارش پزشکی تایید شده است که مارادونا در اثر بیماری قلبی که از قبل وجود داشته درگذشته، اما نتیجه می گیرد که یک سهل انگاری کلی و عمومی در درمان و مراقبت از بیمار بر مرگ او تأثیرگذار بوده است. این گزارش همچنین وضعیت خارج از کنترل در خانه مارادونا در تیگره و کمبود کامل حداقل تجهیزات مورد نیاز و ناکافی بودن محل اقامتی که برای او آماده شده بود را یکی از دلایل ناتوانی در جلوگیری از مرگ مارادونا معرفی کرده است. این گزارش همچنین عدم مراقبت پزشکی در آخرین روزهای زندگی مارادونا را محکوم می‌کند.

با توجه به این گزارش پزشکی به نظر می‌رسد که پزشکان مارادونا با توجه به اینکه اسطوره فوتبال آرژانتین هرگز تحت معاینات منظم قرار نگرفته بود، از بیماری‌های قلبی، ورم ریوی و سیروز حاد او آگاهی نداشته‌اند.

در حال حاضر و در رابطه با تحقیقات درباره مرگ مارادونا ۷ نفر تحت بازجویی هستند. پزشک شخصی مارادونا لئوپولدو لوکه، روانپزشک او آگوستینا کوزاچف، روانشناس وی کارلوس دانیل دیاس و ۴ پرستار.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر