کد خبر: 106585
A

علی کریمی چرا از «مازیار زارع» حمایت نکرد؟

مازیار زارع که در مصاحبه‌ای توفانی علیه مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دست به افشاگری زده بود تا اطلاع ثانوی محروم شد اما این بار دوست صمیمی‌اش علی کریمی سکوت کرد!

علی کریمی چرا از «مازیار زارع» حمایت نکرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ کمیته انضباطی خیلی زود به اتفاقات دیدار خیبر و ملوان در انزلی واکنش نشان داد و فعالیت مازیار زارع را به حالت تعلیق درآورد.

درحکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: دیدار تیم‌های ملوان و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی مازیار زارع، سرمربی تیم منتسب به ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال صورت گرفته که در خور صدور قرار دستور موقت بوده و تا اطلاع ثانوی از تمامی‌مسابقات معلق و محروم است.

سرمربی ملوان انزلی که از قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار با خیبرخرم آباد عصبانی و شاکی شده بود، اظهارداشت: برای تک تک افراد فدراسیون فوتبال، از جمله رئیس آن و بهاروند متأسفم و باید درِ این فدراسیون را تخته کنند. این توجیه شکست نیست، اما متأسفم برای این افراد که با شهر انزلی خصومت دارند. همه چیز از پیش تعیین شده است و از زمانی که مربی شده‌ام، خیلی چیزها درباره داوری و پشت پرده فوتبال می‌دانم. من به زور و فقط به خاطر شهرم و ملوان فعالیت می‌کنم.

جدای از بحث انتقاد از داوری، چرا مازیار زارع اسم حیدر بهاروند را در مصاحبه خودش آورد؟

شاید جالب باشد بدانید حسین بهاروند بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک است که به عنوان سهمیه فیفا به خیبر خرم‌آباد پیوست. حسین پسر حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ است که در سال‌های اخیر به تیم‌های مختلفی پیوسته اما برای تیم‌هایش چندان بازی نکرده است!

سال گذشته نیز این آقازاده فوتبالی عضو تیم آلومینیوم اراک بود اما بعد از صعود این تیم به لیگ برتر از تیم استان مرکزی جدا شد و به تیم عبدالله ویسی پیوست.

همچنین محمدرضا نصرتی به تازگی طی حکمی‌از سوی مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد به عنوان مشاور مالک و مدیر ورزشی باشگاه خیبر منصوب شد.

نصرتی هم که گویا از خویشاوند نسبی حیدر بهاروند است. از قضا او هم سال گذشته در تیم آلومینیوم اراک مشغول به کار بوده است که به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد اما دراین تیم دوام پیدا نکرد!

جالب آن که علی کریمی دوست صمیمی مازیار زارع که خود از منتقدان جدی فدراسیون فوتبال است در قبال صحبت‌های سرمربی ملوان انزلی سکوت اختیار کرد و حرفی نزد!

حال پرسش اینجاست؛ چرا جادوگر محبوب فوتبال ایران و منتقد اصلی فدراسیون قبلی و فعلی  در قبال صحبت‌های مازیار زارع همبازی و دوست قدیمی خود سکوت کرد؟

گفتنی است چندی پیش (۱۷ فروردین ماه سالجاری) با حکم مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان مشاور مالک باشگاه خیبر خرم آباد منصوب شد.

شنیدیم پس از مصاحبه مازیار زارع بسیاری از مدیران و مسئولان تیم‌های لیگ دسته اولی با سرمربی ملوان انزلی تماس گرفته و ضمن تأیید انتقادهایش از او حمایت کردند.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر