کد خبر: 106655
A

ورود مسافر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه ممنوع است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تصمیمات مدیریت کرونا استانی ورود مسافر پاکستانی به داخل خاک کشور از ۸ اردیبهشت ماه جاری به پایانه مرزی میرجاوه ممنوع است.

ورود مسافر پاکستانی از پایانه مرزی میرجاوه ممنوع است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تصمیمات مدیریت کرونا استانی ورود مسافر پاکستانی به داخل خاک کشور از ۸ اردیبهشت ماه جاری به پایانه مرزی میرجاوه ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایوب کرد روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد مدیریت کرونا استانی دستورالعمل های لازم از سوی این اداره کل به تمامی دستگاههای مستقر در پایانه مرزی میرجاوه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته هندی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این اداره کل بر اجرای تمامی دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا اهتمام ویژه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خروج مسافران از این پایانه مرزی به پاکستان بلامانع است اما ورود ممنوع است.

کرد گفت: تبادلات تجاری با کشور دوست و همسایه پاکستان همچون روال گذشته با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

این در حالیست که یک منبع در گمرک میرجاوه گفت: هنوز دستورالعمل ممنوعیت ورود اتباع خارجی به این گمرک ابلاغ نشده است.

باوجودی که دولت ورود مسافران از هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرده، اما روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک کشور امروز گفته است: «بعد از گذشت چهار روز هنوز ابلاغ ممنوعیت ورود اتباع به دست آنها نرسیده است و مسافران از مرزهای زمینی پاکستان به ایران تردد می‌کنند.»

به گفته لطیفی، ۸۰ مسافر پاکستانی و پنج ایرانی امروز از مرز میرجاوه به تفتان پاکستان و ۷۲ پاکستانی و چهار ایرانی از مرز تفتان پاکستان به مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان وارد شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر