کد خبر: 106743
A

ابوترابی: فایل صوتی ظریف اسم رمز همراهی خواص با مذاکرات وین است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: فایل صوتی منتشر شده از آقای ظریف یک اسم رمز برای همراه کردن مردم و اکثر خواص با مذاکرات وین و بستن دهان منتقدان این مذاکرات است.

ابوترابی: فایل صوتی ظریف اسم رمز همراهی خواص با مذاکرات وین است

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از محمدجواد ظریف گفت: این فایل صوتی درواقع آتش‌ تهیه و اسم رمزی است که با آن دهان منتقدین مذاکرات وین بسته شود و بتوانند با این اظهارات عده زیادی از خواص را در به نتیجه رساندن مذاکرات وین همراه کنند.

وی افزود: پیشقراول صحبت‌های آقای ظریف در این فایل صوتی اظهارات آقای روحانی است که بارها از مذاکرات وین حمایت کرده و عنوان کرده که به دنبال به نتیجه رساندن مذاکرات وین برای رفع تحریم‌هاست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این آقایان همانند دوره قبلی انتخابات سعی دارند این گونه القا کنند که ما به دنبال حل مشکلات از طریق مذاکرات هستیم اما منتقدین مذاکره نمی‌گذارند و با ما مخالفت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا از این طریق دهان منتقدان را ببندند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: مذاکرات وین برخلاف خطوط قرمز نظام است؛‌ چراکه در مصوبه مجلس در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر برداشته شدن تحریم‌ها به صورت یکجا از سوی طرف مقابل در برجام تأکید شده است.

وی افزود: اگر به اظهارات اخیر سفیر فرانسه دقت کنیم می‌بینیم که او نیز عنوان کرده ما برای نتایج انتخابات در ایران باید بخشی از تحریم‌ها را برداریم و به همین خاطر بخشی از دارایی‌های بلوکه شده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران آزاد و وارد کشور خواهد شد و پس از آنکه گزینه موردنظر در انتخابات پیروز شد، دوباره تحریم‌ها اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر