کد خبر: 106902
A
دیده بان ایران:

سردار یدالله جوانی: سری جدید سریال گاندو را با موضوع «نفوذ آشنا» بسازید

معاونت سیاسی سپاه نوشت: شاید در آینده، سازندگان گاندو این مجال را پیدا کنند و با ساخت گاندویی دیگر، از «مسیر نفوذ» مورد نظر آشنا و «چگونه سر برآوردن این نوار از آن سوی آب‌ها» که ظریف گفته و «کشف چگونگی سرقت این فایل صوتی» که رئیس‌جمهور از وزارت اطلاعات مطالبه کرده، با استناد به یافته‌های اطلاعاتی پرده‌برداری کنند.

سردار یدالله جوانی: سری جدید سریال گاندو را با موضوع «نفوذ آشنا» بسازید

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار یدالله جوانی، معاونت سیاسی سپاه در سرمقاله تازه ترین شماره هفته نامه «صبح صادق» نوشت: «سریال گاندو دروغ است!» خبرگزاری جمهوری اسلامی در 12 فروردین با این عنوان نوشت: «وزیر خارجه ایران با انتقاد از پخش سریال گاندو گفت: «این سریال تلویزیونی از اول تا آخر دروغ بوده و موجب بی‌اعتمادی در کشور شده است»؛ موضعی که از سوی افراد و رسانه‌های نزدیک به دولت با ادبیات‌های متفاوت تکرار شد. آقای آشنا در توئیتی نوشت: «با گاندو گنده نمی‌شوید.» رئیس‌جمهور هم گفت: «اگر بناست از پول ملت فیلم درست کنید و نمایش بدهید، واقعیت‌ها را فیلم درست کنید، پیروزی ملت را بگویید…»
اما سریال «گاندو» چه هدفی را دنبال می‌کند؟ در پاسخ باید گفت، گاندو تلاش می‌کند بر اساس یافته‌های دقیق اطلاعاتی، از نفوذ بیگانه پرده‌برداری کرده، به مسئولان در تمامی سطوح، به سازمان‌ها و دستگاه‌ها با هر مأموریتی و به آحاد مردم نسبت به این شبکه خطرناک ضد منافع و امنیت ملی هشدار دهد. موضوعی که سوگمندانه باید گفت، بی‌توجهی دولت‌ها، به ویژه بی‌توجهی دولت کنونی به آن واقعیت‌های تلخی را در کشور پدید آورده است.


بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سردار جوانی گفته است: رهبر معظم انقلاب هشدارهای فراوانی را درباره پدیده خطرناک نفوذ دادند، از جمله آنها بیانات معظم‌له در تاریخ 29 فروردین 1397 است. امام خامنه‌ای خطاب به مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات با اشاره به نقش سرویس‌های جاسوسی در رویارویی جبهه استکبار با ملت ایران و با تأکید بر اینکه اگر در این جنگ از دستگاه‌های اطلاعاتی جبهه مقابل غافل شده و دچار ساده‌اندیشی شویم ضربه خواهیم خورد، فرمودند: «در این جنگ، شیوه‌ها و روش‌های مختلفی در دستور کار است، از نفوذ و سرقت اطلاعات و تغییر محاسبات تصمیم‌گیران و تغییر باورهای مردم تا ایجاد نابسامانی ‌مالی و اقتصادی و ایجاد آشفتگی‌های امنیتی.»


اکنون پرسش آن است که اگر این هشدارها جدی گرفته می‌شد، آیا این همه خسارت از قبیل سرقت اطلاعات، اخلال‌های امنیتی چون حوادث تلخ نطنز و نابسامانی‌های اقتصادی و… بر کشور و مردم وارد می‌شد؟ اما حال که فایل صوتی دکتر ظریف از درون دولت به سرقت رفته و از سوی شبکه صهیونیستی‌ـ سعودی ایران اینترنشنال سر درآورده و خسارت‌های جدی در سطوح مختلف به بار می‌آورد، آقایان چنین می‌گویند:


1ـ دکتر ظریف: نمی‌دانم چگونه این نوار از آن سوی آب‌ها سر درآورده! 2ـ آقای روحانی: یک سرقت انجام گرفت. وزارت اطلاعات باید تمام توان خود را به کار گیرد که بفهمند این فایل صوتی چگونه سرقت شده است! 3ـ آقای آشنا پس از استعفا: امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند!


اگر سخنان این سه نفر در صدر و پایان یادداشت مقایسه شود، آنگاه مشخص خواهد شد که سریال گاندو، واقعیت را نمایش می‌دهد یا به دنبال تحریف واقعیت است؟ شاید در آینده، سازندگان گاندو این مجال را پیدا کنند و با ساخت گاندویی دیگر، از «مسیر نفوذ» مورد نظر آشنا و «چگونه سر برآوردن این نوار از آن سوی آب‌ها» که ظریف گفته و «کشف چگونگی سرقت این فایل صوتی» که رئیس‌جمهور از وزارت اطلاعات مطالبه کرده، با استناد به یافته‌های اطلاعاتی پرده‌برداری کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر