کد خبر: 107353
A
دیده بان ایران:

پس از حسام الدین آشنا؛ «محمد فاضلی» هم از نهاد ریاست جمهوری کنار گذاشته شد؟

کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار که اخبار نهادهای امنیتی را پوشش می دهد با انتشار گزارشی مدعی شد که به دنبال انتشار فایل صوتی ظریف، نیروهای امنیتی به دنبال بازداشت «محمد فاضلی» بودند که دولت در برابر این موضوع از خودش مقاومت نشان داده و مانع این کار شده است.

پس از حسام الدین آشنا؛ «محمد فاضلی» هم از نهاد ریاست جمهوری کنار گذاشته شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال تلگرامی قرارگاه سایبری عمار که اخبار نهادهای امنیتی را پوشش می دهد با انتشار گزارشی مدعی شد که به دنبال انتشار فایل صوتی ظریف، نیروهای امنیتی به دنبال بازداشت «محمد فاضلی» بودند که دولت در برابر این موضوع از خودش مقاومت نشان داده و مانع این کار شده است.

این کانال تلگرامی همچنین در ادامه این گزارش خود می نویسد: "دستگاه امنیتی نسبت به نقش فاضلی در انتشار فایل صوتی ظریف و همچنین جاسوسی از دیگر فایل های سری صوتی دولتمردان به جمع بندی رسیده بود که باز هم دولت در برابر بازداشت این فرد مقاومت کرد. طرح گفت و گو با وزرا و معاونین رییس جمهور در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تصویب و اجرا شد و بخش زیادی از مصاحبه ها انجام گرفت و دقیقا معلوم نیست چه مقدار از مصاحبه ها به خارج از کشور انتقال پیدا کرده است. فاضلی با فشار دستگاه اطلاعاتی از نهاد ریاست جمهوری و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری خداحافظی کرد."

 

گفتنی است پیشتر و پس از بالاگرفتن حواشی انتشار این فایل صوتی، حسام الدین آشنا نیز از سمت خود کناره گیری کرده بود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر