کد خبر: 107425
A

تایید خبر دیده بان ایران/ «علی لاریجانی» احتمالا پنجشنبه برای انتخابات ثبت‌نام می‌کند

خبرگزاری سازمان تبایغات اسلامی خبر صبح امروز دیده بان ایران را که در آن گفته شده بود لاریجانی قصد شرکت در انتخابات را دارد تایید کرده و نوشته است؛ یک نماینده ادوار مجلس گفت: ورود لاریجانی به عرصه انتخابات حتمی است و احتمالا وی در روز پنجشنبه برای ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور خواهد رفت. دیده بان ایران از ثبت نام لاریجانی در روز آخر خبر داده بود اما منبع خبرگزاری مهر مدعی است رئئیس سابق مجلس پنج شنبه همزمان با عید فطر ثبت نام می کند.

تایید خبر دیده بان ایران/  «علی لاریجانی» احتمالا پنجشنبه برای انتخابات ثبت‌نام می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛خبرگزاری سازمان تبایغات اسلامی خبر صبح امروز دیده بان ایران را که در آن گفته شده بود لاریجانی قصد شرکت در انتخابات را دارد تایید کرده و نوشته است:

ورود لاریجانی به عرصه انتخابات حتمی است و احتمالا وی در روز پنجشنبه برای ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: لاریجانی روز شنبه در انتخابات ثبت نام می کند

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر قطعی شدن کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، یک نماینده ادوار مجلس به خبرنگار مهر از تشکیل یک گروه در فضای مجازی متشکل از ۲۵۰ نفر از نمایندگان ادوار مجلس با هدف برنامه‌ریزی برای نامزدی علی لاریجانی در انتخابات خبر داد.

به گفته این نماینده ادوار، ورود لاریجانی به عرصه انتخابات حتمی است و احتمالاً وی در روز پنجشنبه برای ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور خواهد رفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر