کد خبر: 107519
A
دیده بان ایران:

نشریه معاونت سیاسی سپاه «دولت خاتمی» و شعارش را کلاً سانسور کرد/ عکس

نشریه روزانه و داخلی معاونت سیاسی سپاه در حالی از شعار روسای جمهوری دوازده دوره گذشته نام برده است که در آن خبری از سیدمحمد خاتمی که شعار آن «فردای بهتر برای ایران اسلامی» نیست و به نظر می رسد دست اندرکاران این نشریه با بنی صدر می توانند کنار بیایند اما محمد خاتمی هرگز!

نشریه معاونت سیاسی سپاه «دولت خاتمی» و شعارش را کلاً سانسور کرد/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ پایگاه بصیرت که نشریه روزانه اخبار تحلیلی سپاه را منتشر می کند با انتشار گزارشی درباره شعار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: 

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 با شعارهای گوناگون در حال رونمایی هستند؛ برخی از این شعارها آن‌گونه فریبنده هستند که به قول رهبر معظم انقلاب: «یک چیزی می‌گویند، بدون اینکه امکانات کشور را در نظر بگیرند یا حتّی بدانند». معظم له روز گذشته نیز در ارتباط تصویری با جمعی از دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه‌ها تأکید کردند: «بایستی کسانی بر سر کار بیایند که معتقد به مردم باشند.

این نشریه می نویسد: شعار انتخاباتی یک نسخه کوتاه شده از وعده‌ها و موضوع کمپین انتخاباتی برای کسب رأی مردم است و همین شعار می‌تواند رأی مردم را به‌حساب نامزد انتخاباتی واریز کند و یا چشم‌انداز دولت را برای 4 یا 8 سال تعیین کند. در دوره‌های ریاست جمهوری ایران شعارهای مختلفی بیان شده است؛ مثلاً بنی‌صدر شعار خود را بشارت‌دهنده اقتصاد توحیدی قرارداد؛ شعار شهید رجایی، ساده زیستی و عدالت بود و آیت‌الله خامنه‌ای، شعار محراب و جبهه را انتخاب کرده بود و این جمله هم بر روی برگه‌ها و دیوارنوشته‌های تبلیغاتی حک شده بود که حکومت اسلامی آن حکومتی است که مردم را به فکر کردن دعوت می‌کند و هدایت ذهن مردم را به عهده می‌گیرد. مرحوم هاشمی رفسنجانی از شعار سازندگی بهره برد و محمود احمدی‌نژاد عدالت اجتماعی را برگزید و در آخرین مورد نیز، دکتر روحانی از شعار اعتدال و مذاکره پرده برداشت.

این نشریه در حالی از شعار روسای جمهوری دوازده دوره گذشته نام برده است که در آن خبری از سیدمحمد خاتمی که شعار آن «فردای بهتر برای ایران اسلامی» نیست و به نظر می رسد دست اندرکاران این نشریه با بنی صدر می توانند کنار بیایند اما محمد خاتمی هرگز!

منبع: دیده بان ایران

Capture

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر