کد خبر: 107660
A

آذری جهرمی: ظریف می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد

وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است و او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.

آذری جهرمی: ظریف می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انصراف محمدجواد ظریف به عنوان اصلی ترین نامزد اصلاح طلبان از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بحث های بسیاری در میان محافل سیاسی اصلاح طلب و سمپادهای این جریان شکل گرفت. برخی از اصلاح طلبان در اعتراض، وی را «ترسو» خواندند و انتقادات زیادی را نسبت به او مطرح کردند.

اما در دیگر سو، به نظر می‌رسد هنوز قاطبه اصلاح‌طلبان از ظرفیت ظریف برای انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان تنها امید این جناح ناامید نشده‌اند.

در همین رابطه، به گفته محمدجواد آذری جهرمی، «پایگاه رای ظریف به فرد دیگری قابل انتقال است». وزیر ارتباطات دولت روحانی در یک نشست مجازی می‌گوید «ظریف برای انتخابات به جمع بندی خواهد رسید و نظر خود را نسبت به نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام می‌کند.»

به گفته او «محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است، او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.»

وزیر ارتباطات دولت روحانی در عین حال می‌گوید: «طبق قانون، حضور مسئولین دولتی در تبلیغات انتخاباتی منع شده است. اینکه برخی وزرا مثل آقای ظریف از کسی اعلام حمایت کند، محتمل است اما باید ببینند در میان کاندیداهای تایید شده آیا کسی دیدگاه‌های او را نمایندگی خواهد کرد یا خیر. اما در هر حال فعالیت وزرا در ستادهای انتخاباتی بسیار بعید است.»

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر