کد خبر: 107676
A
دیده بان ایران:

شیطنت خبرنگاران فارس و تسنیم در وزارت کشور

مصطفی تاجزاده ظهر امروز در حالی جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وارد وزارت کشور شد که همانگونه که پیش بینی میشد این ثبت نام با واکنش ها وشیطنت رسانه های اصولگرا همراه بود.

شیطنت خبرنگاران فارس و تسنیم در وزارت کشور

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمصطفی تاجزاده ظهر امروز در حالی جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وارد وزارت کشور شد که همانگونه که پیش بینی میشد این ثبت نام با واکنش ها وشیطنت رسانه های اصولگرا همراه بود.

به عنوان مثال پس از انجام فرآیند ثبت نام؛ خبرنگار تسنیم در وزارت کشور در سوالی شیطنت آمیز خطاب به مصطفی تاجزاده گفت: آیا گواهی سوء پیشینه را هم تحویل دادید یا خودشان به صورت آنلاین تحویل خواهند گرفت.؟

در ادامه پس از بازدید عباسعلی کدخدایی از ستاد انتخابات، وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره قرائت بیانیه های سیاسی توسط داوطلبان کاندیداتوری انتخابات و تاثیر این بیانیه‌ها بر صلاحیت ها گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران ازین تریبون‌های مجانی زیاد دارد و افراد هم ازین تریبون‌ها استفاده میکند. شورای نگهبان نسبت به این افراد هیچ محدودیتی ندارد و موارد خلاف قانون رصد می شود. در خصوص تبلیغات و هزینه ها اگر خلاف قوانین باشد در بررسی صلاحیت ها لحاظ می شود.

مشخص نیست نماینده های این خبرگزاری ها تحت چه عنوانی در ستاد انتخابات وزات کشور حضور یافته اند اما به نظر می رسد جایگاه اطلاع رسانی و خبرنگاری بیش از آن باشد که یک خبرنگار بخواهد از آن برای رسیدن به مقصود خود استفاده کند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر