کد خبر: 107736
A

ابراهیم رییسی: حضور من نافی حضور هیچکس در انتخابات نیست

ابراهیم رییسی با اعلام اینکه حضور من در عرصه انتخابات به صورت مستقل است، تصریح کرد: هرچند گروه‌های بسیاری از من دعوت کردند اما حضور من نافی حضور هیچکس نیست.

ابراهیم رییسی: حضور من نافی حضور هیچکس در انتخابات نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدابراهیم رئیسی پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات با قدردانی از مسئولان امر انتخابات و رسانه‌ها گفت: مردم از جای جای مختلف کشور و همچنین گروه ها و تشکل‌های روحانی و استادان و دانشجویان و کشاورزان و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از من دعوت کردند بیایم و من برای اجابت دعوت آنان به صحنه آمدم.

وی افزود: برخی از دغدغه مندان به دلیل امر خطیر و مهم مبارزه با فساد و تداوم آن در قوه قضائیه ادامه یابد و از من می پرسیدند این موضوع چه می‌شود؟ باید از دغدغه آنان تشکر کنم اما باید هم بگویم که یک امر اهمی هم وجود دارد و آن معیشت و زندگی مردم و وضعیت اقتصادی جامعه است. این برای ما دغدغه جدی ایجاد می‌کند.

رییسی تاکید کرد: ناامیدی‌های فعلی می‌تواند در یک دولت دیگر تبدیل به امیدواری شود و با استفاده از منابع و توانمندی‌های کشور از آنها برای بهبود شرایط و ایجاد امیدواری سود برد.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حضور من در عرصه انتخابات به صورت مستقل است، تصریح کرد: هرچند گروه‌های بسیاری از من دعوت کردند اما حضور من نافی حضور هیچکس نیست و کسانی که احساس تکلیف کردند در این عرصه حاضر باشند. من نیز احساس کردم که نیازمند یک تحول جدی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم به همه مردمی که با هر سلیقه و از هر جناحی هستند بیایند و در انتخابات شرکت کنند. من رقیب ناکارآمدی و فساد هستم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر