کد خبر: 107815
A

منصور حقیقت پور:سبد لاریجانی متکثر تر از بقیه است

منصور حقیقت پور: گفتمان آقای لاریجانی باید پاسخگوی این سه طیف اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین باشد. ادبیات مورد نظر او در گذشته و حال هم پاسخگوی نیاز جامعه نخبگان خواهد بود و بیشتر سازگار با این طیف است. رقابت بیشتر رقابت سه جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی و جریانی که از تمام ظرفیتها استفاده می کند است. آقای لاریجانی می تواند این جریان را نمایندگی کند.

منصور حقیقت پور:سبد لاریجانی متکثر تر از بقیه است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منصور حقیقت پور، مشاور سابق لاریجانی، گفت:‌ به نظر می رسد امروز جناح بندی هایی که در ثبت نام بروز کرد در واقع نمایندگان سه طیف باشند ضمن اینکه هیچ یک مطلق نمی توانند پرچمدار تمامی آن طیف باشند. آقای رئیسی تشریف آوردند و با توجه به طیف وسیعی که در جریان اصولگرایی وجود دارد به نظر می رسد اینها یک رفتار واحد و متحد حزبی را نتوانستند نشان دهند و آقای رئیسی طیف اکثریتی از جریان اصولگرایی را دنبال خود دارد.

وی گفت:‌آقای جهانگیری را حتما طیفی از اصلاح طلبان همراهی می کنند. اما فرق آقای لاریجانی با این دو بزرگوار این است که سبد رای او متکثر خواهد بود. آقای لاریجانی درصدی از رای جامعه اصولگرایی را دارد. درصد قابل توجهی از آرای مومنین به خصوص روحانیون و مرجعیت را دارد. حتما از سبد اصلاح طلبی هم استفاده خواهد کرد و رای دارد. به نظر می رسد مستقلان هم به اندیشه او احترام بگذارند و او را همراهی کنند. 

وی گفت: گفتمان آقای لاریجانی باید پاسخگوی این سه طیف اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین باشد. ادبیات مورد نظر او در گذشته و حال هم پاسخگوی نیاز جامعه نخبگان خواهد بود و بیشتر سازگار با این طیف است. رقابت بیشتر رقابت سه جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی و جریانی که از تمام ظرفیتها استفاده می کند است. آقای لاریجانی می تواند این جریان را نمایندگی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر