کد خبر: 107825
A

پلیس: عامل انتشار تصاویر سوزاندن گرگ را بازداشت کردیم

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: طی هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، سرانجام مکان این متهم در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و نامبرده با حضور اکیپ مأموران پلیس فتا و پلیس آگاهی دستگیر شد.

پلیس: عامل انتشار تصاویر سوزاندن گرگ را بازداشت کردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر انتشار تصاویری از سوزاندن جسد یک قلاده گرگ و انتشار آن در قالب استوری در فضای مجازی و اظهارنارضایتی کاربران و دوستداران حیات وحش، پیگیری این اقدام غیرقانونی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: طی هماهنگی با دستگاه قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، سرانجام مکان این متهم در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و نامبرده با حضور اکیپ مأموران پلیس فتا و پلیس آگاهی دستگیر شد.

 
 

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: بلافاصله متهم به یگان منتقل و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما پس از ارائه ادله و مستندات انکارناپذیر، به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد «سه روز پیش در صحرا به همراه دوستان خود با گرگی مواجه شدیم که پس از کشتن و سوزاندن جسد گرگ، فیلم آن را در اینستاگرام، منتشر کردیم، اما از مشکلات قضایی این موضوع مطلع نبودم و هم اکنون نادم و پشیمان هستم».

 

سلگی با اشاره به اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

او در ادامه با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت‌های خُرد و کشف ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در ملایر، بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خُرد در شهرستان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: با توجه به گستره فعالیت این باند با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ و ۱۳ و کار اطلاعاتی دقیق، پاتوق‌های سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی سه متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

 

سلگی افزود: در بازرسی از این مکان‌ها مقدار ۶۰ گرم شربت متادون، ۵ عدد پایپ کشف و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه‌ای شامل ۱۰۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه ساده و هوشمند در مارک‌های مختلف، یک عدد کنتور برق، یک دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه ضبط و صوت خودرو و تعداد دو قطعه کارت سوخت، تعداد ۱۵ قطعه کارت عابر بانک نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده هر سه نفر اعضای این باند به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

او در پایان بیان کرد: شناسایی و برخورد قاطعانه با باند‌های سرقت در دستور کار مأموران یگان‌های اجرایی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر