کد خبر: 107903
A

فراز کمالوند، از سرمربیگری سایپا استعفا کرد

سرمربی سایپا اعلام کرد دیگر حاضر نیست با شرایط کنونی به کارش در این تیم ادامه بدهد.

فراز کمالوند، از سرمربیگری سایپا استعفا کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ فراز کمالوند با اشاره به حواشی پیش آمده دردیدار تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد:با اتفاقاتی که افتاده من دیگر کشش ندارم کارم را در سایپا ادامه بدهم. من مربی تیم هستم و باید مسائل فنی را دنبال کنم، اما نمی توانم موضوعات خارج از زمین را هم کنترل کنم.

او ادامه داد: 10 روز است هشدار می دهم که در داوری ها دقت شود. آنوقت نتیجه اش این می شود که یک داور اصفهانی را به عنوان داور چهارم انتخاب می کنند و این در حالی است که ما بایک تیم اصفهانی در کورس نیفتادن هستیم.همین داور در حالی که داور وسط 5 متری صحنه است، از فاصله 55 متری اعلام پنالتی می کند. بعد همین داور چهارم به داور می گوید به کنار زمین بیاید و من را اخراج کند.

کمالوند با اعلام این موضوع که از سمتش کناره گیری می کند، تاکید کرد: با اتفاقاتی که رخ می دهد من کشش ادامه دادن ندارم. واقعا در مسائل خارج از زمین کاری از دستم برنمی آید وبه همین خاطر از سمتم کناره گیری می کنم. تاکید می کنم که تاکنون ریالی هم از باشگاه سایپا دریافت نکردم و از این بابت هم نگرانی‌ای وجود ندارد.

سرمربی سایپا افزود: من چند روز است فریاد می زنم آقایانی که در فدراسیون فوتبال نشسته اند به خودشان بیایند و ببینند چه اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می دهد. دوستان می خواهند 2، 3 هفته مانده به پایان لیگ که تکلیف سقوط تیم ها مشخص شده کارگروه تشکیل بدهند و بررسی کنند. این استعفا هم فریاد من نسبت به اتفاقات عجیب و غریب فوتبال است تا شاید آقایان به خودشان بیایند. من در همین هفته چندین بار به فدراسیون رفتم و در این خصوص هشدار دادم اما گوش کسی بدهکار نبود.

کمالوند همچنین گفت: شما ببیند 21 بازی است که برای سایپا یک پنالتی هم نگرفته اند! این اتفاق طبیعی است؟ آنوقت خطای بازیکن پیکان روی بازیکن ما را داور چهارم پنالتی تشخیص می دهد! این مسائل اجازه نمی دهد نتایج داخل زمین تعیین شود.

وی اضافه کرد: اگر میخواهید همه چیز برایتان روشن شوید بازی های ۴ هفته گذشته لیگ برتر را بررسی کنید تا بفهمید در فوتبال ایران چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر