کد خبر: 107930
A

فعال سیاسی اصولگرا: مسئولان اگر نمی توانند کاری پیش ببرند باید با مردم در میان بگذارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: احترام به کرامت مردم بسیار مهم است و مسئولان اگر نتوانستند کاری را پیش ببرند باید با مردم در میان بگذارند.

فعال سیاسی اصولگرا: مسئولان اگر نمی توانند کاری پیش ببرند باید با مردم در میان بگذارند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی گفت‌وگویی درباره قانون انتخابات نیز با اشاره به اینکه انتخابات یک رزمایش دموکراسی و یک جشن بزرگ برای کشور به حساب می‌آید، درباره تحقق وعده‌های انتخاباتی اظهار کرد: وعده‌های انتخاباتی باید بر اساس نیازهای جامعه شکل بگیرد و طبیعتا اینگونه است. مرور کردن مسایل و در حقیقت سبک و سنگین کردن آن‌ها باید موضوع اول ما باشد و زمانی که وعده‌ای از سوی نامزد انتخاباتی مطرح می‌شود باید دید این وعده تا چه حد با خواسته‌های تکرار شونده مردم انطباق دارد و چه قدر منطبق بر امکانات و مقتضیات کشور است.

وی ادامه داد: ما ظرفیت‌های پنهان بسیار داریم و اگر هدف گیری درستی داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از خواسته‌ها را برآورده کنیم. برخی تنها می‌خواهند دل مخاطب را بدست آوردند اما برخی دیگر وعده خود را بررسی و قصد دارند با برنامه‌ریزی روشن به آن تحقق بخشند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: احترام به کرامت مردم بسیار مهم است و مسئولان اگر نتوانستند کاری را پیش ببرند باید با مردم در میان بگذارند.

صفار هرندی در ادامه بیان کرد: هدفگذاری افرادی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند باید محک زده شود. یکسری نهادها در کشور هستند و اگرچه اندازه آن‌ها به اندازه دولت نیست اما به دلیل هدفگذاری و سنجش مناسب امکانات را درست بسیج و مدیریت کرده‌اند به عنوان مثال حوزه نظامی هرچه وعده داده، محقق شده است. 

وی خاطرنشان کرد: اگر حل مساله موضوع دولت باشد اصلا این کشور بن بست ندارد. همچنین جمع آوری افراد کاربلد، همدل و همراه با دولت می‌تواند در اداره کشور بسیار موثر واقع شود. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر