کد خبر: 107948
A

تایید بازداشت کیف پول احمدی نژاد+سینا استوی کیست؟

امروز صبح خبری در رسانه‌های مختلف دست‌به‌دست شد که سینا استوی مدیرعامل کریپتولند دستگیر شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی بازداشت‌شده است.

تایید بازداشت کیف پول احمدی نژاد+سینا استوی کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امروز صبح خبری در رسانه‌های مختلف دست‌به‌دست شد که سینا استوی مدیرعامل کریپتولند دستگیر شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی بازداشت‌شده است.

بیشتر بخوانید: سینا استوی بازداشت شد؟

در این خصوص انجام داد و تماس‌هایی که با شخص سینا استوی و مدیر روابط عمومی کریپتولند صورت گرفت هیچ‌یک از این افراد به تماس‌ها و پیامی که برایشان ارسال شد پاسخ ندادند. اگرچه خبر دستگیری سینا استوی تا زمان تنظیم این خبر به‌صورت رسمی تأیید یا تکذیب نشده است اما مجموعه شواهد نشان از تأیید این خبر دارد.

به نظر می‌رسد، اتهام اصلی استوی نیز در خصوص کوینی بوده که در خارج از کشور ایجاد کرده است، اما اطلاعات دقیقی در این زمینه در دست نیست.

همچنین بررسی سایت کریپتولند نشان می‌دهد که فعالیت‌های این صرافی به‌صورت آنلاین ادامه دارد و خبر یا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نشده است.

راه پرداخت نوشته است؛ ساعتی پیش نیز توییتر سینا استوی در یک توییت اعلام کرد که مالک این حساب کاربری، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شده است که این موضوع در عمل خبر دستگیری او را تایید می‌کند.

به گزارش دیده بان ایران؛ از استوی بعنوان کیف پول احمدی‌نژاد یاد می‌شود که با کانال دولت بهار همکاری داشته و بخش زیادی از تبلیغات تلگرامی جریان احمدی‌نژاد بعهده این فرد بوده است.

سینا استوی کیست؟

سینا استوی پس از پشت سر گذاشتن جاستین سان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بیت تورنت، توانست مالکیت توییت دورسی را به دست آورد.
استوی پیش از این نیز با پرداخت ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار یکی از توییت‌های جدید ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا را خریداری کرده بود.
سینا استوی مالک صرافی کریپتولند که به معاملات ارز دیجیتال می پردازد.
علاوه بر این، پول BRG نیز توسط استوی در چین بنیان گذاشته شده است.
تندیس بهترین سایت کسب و کار سال ۹۹ به صرافی کریپتولند اهدا شد.
همچنین تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل نیز به آکادمی کریپتولند تعلق گرفت.
شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر