کد خبر: 108043
A

ناصر ایمانی: مطمئن نیستم که شورای نگهبان آقای «جهانگیری» را تایید کند

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو گفت: «اولا باید منتظر ماند و دید که این آقایان تایید صلاحیت می‌شوند یا خیر. آقای لاریجانی البته احتمالا تایید خواهد شد اما درباره آقای جهانگیری مطمئن نیستیم».

ناصر ایمانی: مطمئن نیستم که شورای نگهبان آقای «جهانگیری» را تایید کند

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو گفت: «اولا باید منتظر ماند و دید که این آقایان تایید صلاحیت می‌شوند یا خیر. آقای لاریجانی البته احتمالا تایید خواهد شد اما درباره آقای جهانگیری مطمئن نیستیم».

وی افزود: «دوما آقای جهانگیری با فرض تایید صلاحیت، خیلی کاندید خوبی برای پوشش لاریجانی نیست چون مقبولیت نداد و نمی‌تواند برای او رای جمع کند». 

این فعال سیاسی اصولگرای ادامه داد: «شاید برخی تصور کنند که او می‌تواند ضربه‌گیری لاریجانی باشد اما به نظر من این ظرفیت را نیز ندارد چون یکی از ضربه‌هایی که جهانگیری به طور طبیعی در این انتخابات خواهد خورد این است منتسب به دولت است. حال اگر لاریجانی که متهم به همراهی با دولت می‌شود از او به عنوان نامزد پوششی استفاده کند، وضعیت را برای خود بدتر خواهد کرد و نقض غرض است.»

وی همچنین گفت: «درباره حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی نیز معتقدم که مثل حمایت آنها در سال 92 و 96 از آقای روحانی به صورت علنی و مطلق نخواهد بود. شاید از او به نحوی حمایت کرده و برای اینکه مردم به رئیسی رای ندهند، بدنه رای خود را به حمایت از لاریجانی مجاب کنند اما به آن شکلی که دیدیم و به صورت علنی نخاهد بود».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر