کد خبر: 108051
A

همتی: فردا ۱۰۰هزار دلار به حساب هلال احمر فلسطین واریز می کنیم

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در همین رابطه گفت: مبلغ یکصد هزار دلار فردا به حساب هلال احمر فلسطین واریز خواهیم کرد؛ضمن اینکه در روزهای آتی نیز یک محموله دارویی و تجهیزات پزشکی به وزن 50 تُن به کشور فلسطین ارسال خواهد شد که البته این با همکاری فدراسیون جهانی در کشور ثالثی قرار داده خواهد شد و از آنجا به این کشور انتقال داده خواهد شد.

همتی: فردا ۱۰۰هزار دلار به حساب هلال احمر فلسطین واریز می کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از محل کمک‌های مردمی که برای مردم غزه جمع آوری شده است، کمک هایی در مرحله اول تا سقف ۱۰۰ هزار دلار، اختصاص داده می شود.

محمدحسن قوسیان مقدم درباره بحران جدید در غزه:

* از ابتدای بحران جدید در سرزمین های اشغالی و در غزه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیرامون دفاع از غیرنظامیان، فعالیت های خود را آغاز کرده است.

* با توجه به وضعیت حال حاضر غزه، تعداد زیادی از مردم بر اثر عملیات نظامی رژیم صهیونیستی مجروح شده اند که بر این اساس استمداد از سوی جمعیت هلال احمر فلسطین منتشر شد و این استمداد عمدتا در زمینه تامین سرم، داروهای اورژانسی، تجهیزات پزشکی و آمبولانس است.

* جمعیت هلال احمر تصمیم گرفت تا کمک‌های خود را برای جمعیت هلال احمر غزه ارسال کند.

* سخنگوی جمعیت هلال احمر از همه افراد خیر، نیکوکار و نوع دوست کشورمان دعوت کرد تا در این عمل خداپسندانه، جمعیت هلال احمر را یاری کنند.

* جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  کمک هایی را در مرحله اول تا سقف ۱۰۰ هزار دلار اختصاص می دهد و در روزهای آینده با کمک مردم مسلمان ایران، کمک های بیشتری را جمع آوری و با تهیه تجهیزات پزشکی، داروها و سرم و سایر اقلام دارویی مورد نیاز، برای جمعیت هلال احمر فلسطین ارسال خواهیم کرد.

* تا زمانی که مردم کمک کنند ما آماده ارسال محموله های کمکی هستیم. خیرین و نیکوکاران بسیاری برای کمک به مردم مظلوم غزه با جمعیت هلال احمر تماس گرفته و برای کمک های مردمی و تامین تجهیزات درمانی اعلام آمادگی کرده اند، به همین خاطر هلال احمر ایران به فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر و همچنین جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد تا کمک‌ها را به محض آماده شدن به آن ها خواهیم رساند.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر نیز در همین رابطه تاکید کرد: 

* مبلغ یکصد هزار دلار فردا به حساب هلال احمر فلسطین واریز خواهیم کرد؛ضمن اینکه در روزهای آتی نیز یک محموله دارویی و تجهیزات پزشکی به وزن 50 تُن به کشور فلسطین ارسال خواهد شد که البته این با همکاری فدراسیون جهانی در کشور ثالثی قرار داده خواهد شد و از آنجا به این کشور انتقال داده خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر