کد خبر: 108096
A

قالیباف به ماجرای شکستن انگشت دست یک خبرنگار واکنش نشان داد

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت که وزیر بهداشت باید هرچه سریع‌تر به موضوع برخورد با یک خانم خبرنگار در هنگام تهیه گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنند.

قالیباف به ماجرای شکستن انگشت دست یک خبرنگار واکنش نشان داد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: متاسفانه باخبر شدیم یکی از خبرنگاران به نام خانم فائزه مومنی در حال انجام وظیفه و گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد برخورد حراست این دانشگاه قرار گرفته است.

وی توضیح داد: این خانم در حال تهیه گزارش درباره‌ی نحوه واکسیناسیون و بررسی ادعای وزارت بهداشت بوده مبنی بر این‌که واکسیناسیون براساس جدول و کد اعلامی صورت می‌گیرد، هنگامی که این خبرنگار در حال خروج از دانشگاه بوده حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی احساس کرده اخبار و اطلاعاتی در گوشی او و یا به صورت ضبطی وجود دارد با این خبرنگار درگیر می‌شوند که نتیجه آن آسیب دیدگی و شکستگی انگشتان دست این خانم بوده که اکنون پیچ و مهره در دست این خانم بعد از عمل قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متاسفم که از دیروز تاکنون و بعد از این اتفاق به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه‌ای کشور عذرخواهی نکرده است.

وی اضافه کرد: درخواست من از آقای نمکی وزیر بهداشت این است که به سرعت به این موضوع رسیدگی کنند اگر با متخلفان برخورد نشود و گزارش شفافی به کمیسیون بهداشت و مجلس داده نشود، حتما مجلس با این موضوع به طور جدی‌تر برخورد می‌شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: خبرنگاران عزیز با مشقت و سختی به دنبال تهیه گزارش و اطلاع رسانی به افکار عمومی هستند قطعا این برخورد پسندیده نیست.

قالیباف اضافه کرد: دو کمیسیون بهداشت و اصل ۹۰ پیگیر این موضوع باشند کمیسیون اصل ۹۰ هم اگر شکایتی آمد آن را مورد بررسی قرار دهد.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این‌که خبرنگار روزنامه «صبح نو» که برای پوشش خبری درباره واکسیناسیون به مجموعه ساعی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفته، مورد برخورد مامور حراست قرار گرفته و به دلیل جراحات وارده به بیمارستان مراجعه کرده و دست او تحت عمل جراحی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر