کد خبر: 108106
A

فعال سیاسی اصولگرا: جلیلی حتی یک روستا را هم تاکنون اداره نکرده است

روزنامه‌نگار اصولگرا گفت: جلیلی به لحاظ توان مدیریتی تا به امروز حتی یک روستا را اداره نکرده است. دبیر شورای عالی امنیت ملی مقام اجرایی محسوب نمی شود. جلیلی در دوره دفاع مقدس نیز جایگاه فرماندهی قابل اعتنایی نداشت. او بعد از جنگ نهایتا یک مدیر گروه در دانشگاه بود.

فعال سیاسی اصولگرا: جلیلی حتی یک روستا را هم تاکنون اداره نکرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال مطبوعاتی، درباره نقش سعید جلیلی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلیلی نامزد نمایشی است نه پوششی. او می داند رأی ندارد؛ حتی اگر رأی بیاورد دولت نمی تواند تشکیل دهد چون جز جبهه پایداری هیچ کس حاضر نیست با او همکاری و همراهی کند.

 

وی افزود: جلیلی به لحاظ توان مدیریتی تا به امروز حتی یک روستا را اداره نکرده است. دبیر شورای عالی امنیت ملی مقام اجرایی محسوب نمی شود. جلیلی در دوره دفاع مقدس نیز جایگاه فرماندهی قابل اعتنایی نداشت. او بعد از جنگ نهایتا یک مدیر گروه در دانشگاه بود. عاقلانه نیست که فرمان دستگاه اجرایی جمهوری اسلامی به فردی سپرده شود که حتی یک روز کار اجرایی نکرده است.

 


فعال مطبوعاتی یادآور شد: جلیلی هر زمان احساس کند که باید از صحنه انتخابات ریاست جمهوری کنار برود، مطمئنا دیگر نخواهد ماند اما اگر چنین تشخیصی ندهد و ماند، جبهه پایداری ناگزیر است که پشت آقای جلیلی بیاید. او در سال ۹۲ قریب به ۴ میلیون رأی آورد که نصف آن را در این دوره تکرار می کند و این رأی نیز از سبد رئیسی کم می شود.

 

وی با اشاره به آرایش اضلاع انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به نظر می رسد یک چهار ضلعی رقابتی شکل بگیرد. بخشی از آرا به سمت نامزدهای نظامی خواهد رفت، یک ضلع جهانگیری و پزشکیان، یک ضلع هم لاریجانی و ضلع دیگر نیز آقای رئیسی خواهند بود.

 

مهاجری تأکید کرد: هر چقدر آرا بین نامزدهای جریان اصولگرا و نامزدهای نظامی تقسیم شود قطعا رئیسی متضرر می شود.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر