کد خبر: 108120
A

خاتمی: در وزارت خارجه «جاسوس ها» جایگاه سازمانی دارند

نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه جاسوسان در قراردادها دخالت داشته باشند، محتمل است. پخش فایل صوتی ظریف در یک رسانه ضد انقلاب نشان داد که جاسوسان در سیستم این وزارتخانه نفوذ کرده و جایگاه سازمانی دارند. مراقب باشیم تا بار دیگر افراد بیگانه و وکیل مدافع های دشمن در مذاکرات دخالت نداشته باشند و همان بلایی را که برجام بر سر کشور آورد تکرار نکنند که اقتصاد را به روز سیاه نشانده و سفره مردم را کوچک کردند.

خاتمی: در وزارت خارجه «جاسوس ها» جایگاه سازمانی دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز( چهارشنبه) با اشاره به لایحه کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت در اخطاری با استناد به اصل ۱۰ قانون اساسی گفت: این اصل بر کرامت خانم ها و خانواده تاکید دارد. انقلاب اسلامی هم طی سال های گذاشته نشان داده که به موضوع حفظ کرامت زنان اهمیت می دهد این همان چیزی است که امام راحل مورد تاکید قرار می داد. البته باید مشخص شود که چرا بعد از ۴۰ سال به فکر این لایحه افتاده اند.

وی در اخطار دیگری با استناد به اصل ۷۷ قانون اساسی اظهار کرد: در حالی که ذهن همه درگیر مسائل انتخابات بوده، مذاکراتی درباره برجام در حال انجام است. باید توجه داشته باشیم که در برجام افراد مشخص و معینی به عنوان نفوذی دخالت داشتند. آقای جیسون رضائیان یکی از جاسوسانی بود که پس از دستگیری با وساطت وزیر خارجه آزاد شد و امروز در سایت های آمریکایی به صورت علنی و آشکار علیه ایران فعالیت می کند.

این نماینده مجلس افزود: اینکه جاسوسان در قراردادها دخالت داشته باشند، محتمل است. پخش فایل صوتی ظریف در یک رسانه ضد انقلاب نشان داد که جاسوسان در سیستم این وزارتخانه نفوذ کرده و جایگاه سازمانی دارند. مراقب باشیم تا بار دیگر افراد بیگانه و وکیل مدافع های دشمن در مذاکرات دخالت نداشته باشند و همان بلایی را که برجام بر سر کشور آورد تکرار نکنند که اقتصاد را به روز سیاه نشانده و سفره مردم را کوچک کردند.

خاتمی افزود: باید تمامی مطالب طرح شده در این مذاکرات در مجلس مطرح شود. براساس اصل ۷۵ قانون اساسی هر تعهد و قراردادی باید با نظر و تائید مجلس باشد. کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مذاکرات برجام را پیگیری کنند. وزارت خارجه نیز موظف است تا بحث های درون جلسات مذاکرات برجامی خود را در مجلس مطرح کند که هیچ تصمیمی بدون توافق و نظر مجلس پذیرفتنی نیست.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر