کد خبر: 108140
A
دیده بان ایران:

مخالف حضور رهبری در توییتر بازداشت می شود؟

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل در مصاحبه ای که خبرگزاری تسنیم در سال 98 منتشر کرده بود گفته بود: در دنیا امنیت فضای مجازی در اختیار نیروهای مسلح است و در کشور ما هم باید اینگونه باشد.

مخالف حضور رهبری در توییتر بازداشت می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مرکز رسانه قوه قضاییه ساعتی پیش در واکنش به افشای نامه محرمانه فیلترینگ اینستاگرام خبر داد که این نامه بلااثر شده است و جوادجاوید نیا، معاون دادگستری استان تهران نیز به همین دلیل تحت تعقیب دادسرای انتظامی قضات قرار گرفته است.

جاویدنیا، معاون سابق دادستان کل کشور در فضای مجازی، پیشتر در کلاب هاوس گفته بود: حضور مقام معظم رهبری در توییتر تصمیم رهبری نیست، تصمیم یک مجموعه‌ای در دفتر ایشان است که ما با آن مخالفیم! به ولله قسم حضور ما در پیام‌رسان خارجی به بهانه روشنگری، ضررش از بی‌بی‌سی بیشتر است و باعث می‌شود شکست بخوریم.

جاویدنیا بیان کرده بود که: از فیلترینگ باید به جای خود برای مدیریت فضای مجازی استفاده کرد، آزادی در فضای مجازی با شبکه ملی اطلاعات محقق می‌شود.

گفتنی است سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل در مصاحبه ای که خبرگزاری تسنیم در سال 98 منتشر کرده بود گفته بود: در دنیا امنیت فضای مجازی در اختیار نیروهای مسلح است و در کشور ما هم باید اینگونه باشد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر