کد خبر: 108207
A

انصاری راد: به ظریف «ماله‌کش» می گویند درحالیکه او آبرویش را برای نظام گذاشت

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «آقای ظریف در تمام این هشت‌سال آبرو و تمام توانش را برای نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت؛ هرچند برخی او را دروغگو یا ماله‌کش نامیدند اما واقعیت این است که او از هست و نیستش برای کشور استفاده کرد. ظریف نقطه مثبتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما او با توجه به فشارهای بسیاری که تحمل می‌کرد، امکان نامزد شدن در انتخابات را نداشت».

انصاری راد: به ظریف «ماله‌کش» می گویند درحالیکه او آبرویش را برای نظام گذاشت

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین انصاری‌راد، فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که آقای ظریف در این انتخابات از یک نامزد خاص حمایت کند به «نامه‌نیوز» گفت: «آقای ظریف در تمام این هشت‌سال آبرو و تمام توانش را برای نظام جمهوری اسلامی به کار گرفت؛ هرچند برخی او را دروغگو یا ماله‌کش نامیدند اما واقعیت این است که او از هست و نیستش برای کشور استفاده کرد. ظریف نقطه مثبتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما او با توجه به فشارهای بسیاری که تحمل می‌کرد، امکان نامزد شدن در انتخابات را نداشت».

او همچنین گفت: «من بعید می‌دانم آقای ظریف به صورت آشکار پشت یک نامزد بایستد و حتی به فرض اگر از نامزدی حمایت کند و آن نامزد رأی بیاورد و رئیس‌جمهوری بعدی بخواهد ظریف وزیر خارجه شود، بسیار بعید است نمایندگان مجلس کنونی به او رأی اعتماد بدهند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر