کد خبر: 108232
A

شهریاری: امیدواریم کاندیداها در این دوره از انتخابات نظام را زیر سوال نبرند

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان باید این اختیار را داشته باشد تا اگر کاندیدایی به مردم دروغ گفت تا روز آخر بتواند آن نامزد را رد صلاحیت کند، گفت: تنها راه نجات برخی‌ها دوقطبی کردن فضای جامعه در انتخابات است.

شهریاری: امیدواریم کاندیداها در این دوره از انتخابات نظام را زیر سوال نبرند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه پیش از این کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها بیشتر نقاط منفی و نقاط ضعف یکدیگر را بیان می‌کردند و حتی بعضا پا را فراتر گذاشته و کل نظام را زیر سؤال می‌بردند.

وی ادامه داد: کاندیداها در مناظره‌ها بعضاً مسائلی را مطرح می‌کردند که برای دشمنان نظام سوژه می‌شد و این کار بسیار ناشایستی بود که انجام می‌شد و ما می‌دیدیم که این کاندیداها در برنامه‌های انتخاباتی خود چه تهمت‌ها و چه دروغ‌هایی را مطرح می‌کردند و چقدر نظام را زیر سوال می‌بردند. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ امیدواریم کاندیداها در این دوره از انتخابات به جای تخریب یکدیگر و زیر سؤال بردن نظام، توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات مطرح کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: البته مطالبی که کاندیداها بیان می‌کنند براساس یکسری برنامه‌ها باشد نه اینکه مثل رئیس‌جمهور فعلی بگویند من صد روزه مشکلات را حل می‌کنم و یا اینکه برجامی را تصویب می‌کنم که از فردا همه مشکلات اقتصادی کشور حل شود، بلکه باید کاندیداها براساس واقعیات موجود صحبت کنند و بگویند که راه‌حل‌شان برای رفع مشکلات اقتصادی موجود چیست؟

وی افزود: متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی یک عده راه می‌افتند مطالبی را علیه یک فرد خاص مطرح می‌کنند که وقتی آن فرد که این مطالب در موردش مطرح شده هم این اظهارات را تکذیب کند، تکذیب وی دیگر تأثیر چندانی ندارد، بر همین اساس ضرورت دارد تا در این مقطع حساس انتخابات، شبکه‌های اجتماعی مدیریت شود. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که همانند انتخابات دوره قبل، فضای مجازی به سمت و سوی ناسالم پیش رود و باید این فضا همانطور که گفتم مدیریت شود. 

شهریاری خاطرنشان کرد: شورای نگهبان حتی تا روزهای آخر باید این اختیار را داشته باشد که اگر کاندیدایی به مردم اطلاعات دروغ می‌دهد و حرف‌های ناصوابی را مطرح می‌کند و حتی تا روزهای آخر بتواند آن کاندیدا را رد صلاحیت و از دور انتخابات حذف کند و اگر این اتفاقات مثبت بیفتد می‌توان امیدوار بود که کارهای مثبتی انجام شود. 

وی افزود: اظهارات آقای ظریف و امثال این موارد نشان‌دهنده آن است که آقایان می‌خواهند فضای انتخابات فضا را دوقطبی کنند. این آقایان در این هشت سال بد عمل کردند، خرابکاری کردند و به مردم دروغ گفتند و فکر می‌کنند تنها راه نجات‌شان دوقطبی کردن فضای جامعه در انتخابات است. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر