کد خبر: 108257
A

همتی: بانک مرکزی از رونق و برگشت اعتماد به بورس حمایت می کند

دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل بانک‌مرکزی نوشت: در جلسه با جمعی از فعالین بازار سرمایه بر ضرورت تکامل بازارهای مالی تأکید کرده و گفتم که در مقام مسئول بازار پولی کشور، معتقدم که ثبات همه بازارها در راستای یکدیگر اعم از بازارهای پول، ارز، سرمایه و کالا از اهمیت بالایی برخوردار است

همتی: بانک مرکزی از رونق و برگشت اعتماد به بورس حمایت می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل بانک‌مرکزی در پستی از جزئیات جلسه ۴ ساعته با جمعی از فعالین بازار سرمایه نوشت.

وی در این خصوص نوشت: امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۲/۳۰ به اتفاق دبیرکل و معاونین اقتصادی و نظارت بانک مرکزی، نشست صمیمی ۴ ساعته با جمعی از فعالین بازار سرمایه داشتیم.

وی افزود: بیشتر جلسه به نقدها و پیشنهادات فعالین بازار اختصاص یافت. ضمن پاسخگویی و تبیین سیاست های بانک مرکزی، بر ضرورت تکامل بازارهای مالی تأکید کرده و گفتم که در مقام مسئول بازار پولی کشور، معتقدم که ثبات همه بازارها در راستای یکدیگر اعم از بازارهای پول، ارز، سرمایه و کالا از اهمیت بالایی برخوردار است و پیش بینی پذیری اقتصاد، پیش نیاز ثبات بازارها است و دراین زمینه بانک مرکزی از رونق و برگشت اعتماد به بورس حمایت می کند. معاونین بانک نیزاقدامات بانک مرکزی درحمایت از بازار سرمایه را تشریح کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر